۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۵۰۶۴۸۷
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:

روز جهانی قدس سیلی محکم دیگری نصیب حامیان تکفیری‌ها می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: روز جهانی قدس با حضور گسترده مردم در راهپیمایی، سیلی محکم دیگری زیر گوش دشمنان صهیونیست و کشورهای حامی تروریسم و اشغالگری زده می‌شود.
مسجد الاقصی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت‌الاسلام‌ محمدرضا بابازاده صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس و هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دیرالزور سوریه، اظهار کرد: سیلی محکمی که به تروریست‌ها و حامیان آن‌ها زده شد را به مقام معظم رهبری و تمام ملت ایران تبریک می‌گوییم و از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز نهایت قدردانی را داریم که اقتدار ایران اسلامی را به جهانیان نشان دادند و برای آخرت خود توشه خوبی را جمع‌آوری کردند.

وی با اشاره به برنامه ریزی برای راهپیمایی روز قدس، افزود: طی جلسات گذشته و با توجه به مسؤولیت‌های متفاوتی که به دستگاه‌ها محول شد امید می‌رود این دستگاه‌ها وظایف خود را به‌خوبی انجام دهند و به دنبال تهیه امکاناتی در روز راهپیمایی هستیم تا با کنترل درجه دمای هوا در طول مسیر روزه داران گرمای کمتری را تحمل کنند چرا که این امر یک کار نیک و پسندیده‌ای است تا از گرمای آب‌ و هوا آزرده خاطر نشوند و از برخی ادارات درخواست شده است تا در این مهم یاری کنند.

حجت‌الاسلام‌ بابازاده اظهار کرد: برای آب‌پاشی راهپیمایان می‌توانیم از دستگاه‌های شهرداری ارومیه استفاده کنیم و قول مساعد آن از شهرداری گرفته شده تا یک دستگاه در اختیار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قرار دهند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در ارومیه از مرکز یا همان میدان ولایت فقیه تا خیابان شهید منتظری و از خیابان رسالت تا مصلای امام خمینی(ره) تعیین شده است و ساعت 11 صبح مراسم آغاز شده و ساعت دقیق حرکت 11:30 است و در نهایت به مصلای محل اقامه نماز جمعه ختم می‌شود و نماز جمعه در این مکان معنوی با حضور پرشور مردم برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: نظم و انضباط اطراف راهپیمایی را نیروی انتظامی بر عهده دارد و از سوی دیگر نظم درونی این حرکت پرشور نیز بر عهده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است تا از هر گونه اخلال در این مهم جلوگیری شود و برای هیچ یک از شهروندان مشکل خاصی پیش نیاید.

حجت‌الاسلام‌ بابازاده تصریح کرد: چگونگی بهره مندی از سیستم صوتی از پیش با شهرداری ارومیه هماهنگ شده است و در میدان ولایت فقیه، میدان دفاع مقدس و مصلای امام خمینی(ره) ارومیه سه جایگاه تعیین شده و شعارها از این مراکز سر داده می‌شود و تمامی برنامه‌ها و شعارها از قبل برنامه‌ریزی شده و امید می‌رود یک راهپیمایی پرشور با حضور حداکثری مردم را شاهد باشیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: اصحاب رسانه نهایت تلاش خود را به کار گیرند تا حضور پرشور مردم را در این روز شاهد باشیم تا سیلی محکم دیگری به دهان مستکبران جهان بزنیم و اقتدار خود را به همگان نشان دهیم و مطمئنا این‌گونه خواهد بود چرا که مردم ایران اسلامی به سبب تشکر از حمله موشکی سپاه پاسداران به مقر فرماندهان داعش در دیرالزور سوریه به میدان می‌آیند./936/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات