۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۵۰۶۴۸۱
نماینده ولی فقیه در ایلام:

سیلی محکم سپاه دشمنان را از خواب غفلت بیدار کرد

نماینده ولی فقیه در ایلام گفت: حمله موشکی هوشمندی سپاه را نشان داد که با یک تیر چند نشان را زد و برای ما مایه عزت آفرینی بود.
حجت الاسلام و المسلمین لطفی

حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، اظهار داشت: عملیات لیله القدر سپاه، انتقام شهدای حادثه تروریستی تهران را گرفت.

وی افزود: این عملیات که از سوی سپاهیان اسلام اجرا شد سیلی محکمی بود که تروریست ها و حامیانشان خوردند.

امام جمعه ایلام تصریح کرد: این حمله موشکی هوشمندی سپاه را نشان داد که با یک تیر چند نشان را زده و برای ما مایه عزت آفرینی بوده و مشت محکمی به سینه دشمنان انقلاب و نظام بود؛ حمله موشکی سپاه صرفا یک عملیات نظامی نبود، این حمله پیام روشنی مبنی بر اینکه ایران اسلامی جایی نیست که به تعبیر رهبر انقلاب یک ترقه‌بازی راه بیندازند، نیست.

وی ادامه داد: نکته دیگری که وجود دارد، این است که دیپلمات های ما از این به بعد باید قوی تر عمل کنند چرا که ضعف آنها دشمن را به طمع می اندازد، انقلاب به ما یاد داد که تحقیر را نپسندیم و نپذیریم.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی با بیان اینکه امام و رهبری همواره تأکید داشته اند که نقطه ضعف دشمن نقطه قوت ما است، گفت: مشکل آنها این است که ما موشک نداشته باشیم چرا که سبب نگرانی آنها می شویم و این نقطه ضعف آنها است، آمریکا و عربستان و دشمنان ما مدتی است هر چه دلشان می خواهد می گویند و در سایه برجام قدم به قدم ما را عقب راندند و خیلی وقیح و پررو شدند، ترامپ رقص شمشیر می کند و وزیر خارجه عربستان تهدید. اینها حاکی از این بود که فکر می کردند ما ضعیف شده ایم.

این استاد حوزه خاطرنشان کرد: این حمله موشکی سیلی ای بود که آنها را از خواب بیدار کرد و نه تنها انتقام خون شهدای حرم و مجلس را گرفت بلکه آمریکا و عربستان و دشمنان منطقه را نیز ادب کرد.

وی در پایان گفت: تجربه نشان داده سایه جنگ را درایت مقام معظم رهبری و اقتدار نظامی نیروهای مسلح از کشور دور کرد نه برجام./۸۷۹/۳۰۲/ب2

ارسال نظرات