۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۵۰۶۴۶۲
آیت الله علما:

تمسک به قرآن کریم تنها راه نجات حقیقی بشر است

آیت الله علما با اشاره به اینکه تمسک به قرآن کریم تنها راه نجات حقیقی بشر است، گفت: زندگی بر مبنای آموزه های دینی و قرآن، متضمن سعادت دنیوی و اخروی بندگان بوده و به مسیر زندگی انسان معنا می بخشد.
آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه شامگاه گذشته در محفل انس با قرآن کریم که با حضور جمعی از والدین دانش آموزان و مسؤولان آموزش و پرورش و با همت اداره اوقاف و امور خیریه برگزار شد، ابراز داشت: قرآن کریم ارزشمندترین و بهترین راهنمای انسان ها است.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: قرآن نسخه شفابخش و تنها راه نجات حقیقی بشر است، بنابراین باید برای کسب سعادت دنیوی و اخروری به این معجزه الهی تمسک بجوییم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: زندگی بر مبنای آموزه های دینی و قرآنی، متضمن سعادت دنیوی و اخروی بندگان بوده و به مسیر زندگی انسان معنا می بخشد.

وی در ادامه بیان داشت: قرآن کریم راه تربیت حقیقی انسانها را ترسیم کرده و هدایتگر انسان به سوی کمال و معنویت است.

آیت الله علما اظهار داشت: قرآن کریم چکیده رسالت 124 هزار پیامبر بوده و رسالت هدایتگری آنها را در خود جای می دهد، با توسل به آیات قرآن کریم و اجرای این توصیه ها در زندگی روزمره می توان بهره ای دوچندان از زندگی دنیوی در جهت ساخت آخرت برد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه مطرح کرد: امام راحل از ابتدا بر آیات قرآن کریم تکیه داشت و همین تمسک جستن به قرآن کریم موجب شد زلزله ای در جهان به راه بیندازد و ابرقدرتهای جهان را در هم بشکند و در مقابل انقلاب به زانو در آورد.

امام جمعه کرمانشاه در پایان افزود: باید بر فراگیری و بکارگیری آیات قرآن کریم اهتمام ویژه داشت و اجازه نداد انفصال از تعالیم قرآن کریم موجب خسارت دنیوی و اخروی ما بشود.

گفتنی است، در پایان این مراسم از خانواده معظم شهید مدافع حرم فریدون احمدی و شهید مدافع حرم اکبر ملکشاهی نیز تقدیر شد./857/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات