۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹
کد خبر: ۵۰۶۴۰۱
آیت الله قرهی:

سیلی سپاه بازخورد جنایات داعش بود

تولیت مدرسه علمیه امام مهدی(عج) گفت: سیلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پاسخی به اعمال جنایتکارانه گروه تروریستی داعش بود.
آیت الله قرهی

آیت الله روح الله قرهی، تولیت مدرسه علمیه امام مهدی(عج) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تقدیر از اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای حمله موشکی به مواضع تروریست‌ها در سوریه، گفت: به فرمایش امام علی(ع) حلم و بردباری در برابر دشمن سبب ایجاد فکر خام در او می‌شود.

وی افزود: دشمن دلیل حلم و صبر را نه در نجابت طرف مقابل بلکه ضعف و ناتوانی او می‌بیند، همان‌طور که شاهد بودیم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جواب ترقه‌بازی‌های‌شان را داد.

تولیت مدرسه علمیه امام مهدی ابراز داشت: اگر این گروه‌ها و حامیان آنها بیش از این بخواهند به ملت و مردم ما تجاوز کنند، برای دفاع از جامعه اسلامی و مردم کشورمان اقدامات دیگری نیز انجام خواهیم داد.

وی عنوان کرد: اگر بیش از حد حلم و بردباری داشته باشیم بعضی از خودی‌ها ناراحت و مضطرب می‌شوند، مقام معظم رهبری نیز در فرمایشات خود که به خودی خود آرامشی را به وجود می‌آورد اعلام کردند ما یک سیلی می‌زنیم و جای نگرانی ندارد.

آیت الله قرهی ابراز داشت: مقام معظم رهبری در فرمایشات خود آوده‌اند که دشمن نمی‌تواند به ما سیلی بزند ما به آنها سیلی خواهیم زد؛ برخی فکر می‌کردند که این سخن تنها یک شعار است ولی متوجه شدند جوابی است که در پاسخ به اعمال زشت گروه تروریستی داعش داده شد.

وی در ادامه افزود: همان‌طور که شاهد بودیم آنچه مقام معظم رهبری فرمودند به ساعتی نکشید که عملیاتی شد؛ آن هم به شیوه‌ای که در خاک آنها عملیات نظامی انجام ندادند بلکه از خاک ایران ۶ موشک پرتاب کردند.

تولیت مدرسه علمیه امام مهدی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند دوستان و دشمنان بدانند که جمهوری اسلامی محکم و با اقتدار ایستاده و به آنها سیلی خواهد زد گفت: امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری هر دو یک روش و منش را در پیشبرد اهداف نظام و انقلاب اسلامی دارند و شکی در این نیست که اگر امام راحل امروز حضور داشتند قطعاً همین دستور را می‌دادند.

وی افزود: سیلی سپاه پاسداران تازه اول کار است و به قول رسانه‌های خارجی این سیلی زده شد تا صدای آن را دیگران بشنوند.

آیت الله قرهی اظهار داشت: نظام و انقلاب اسلامی در هر شرایطی اتحاد مردم را می‌طلبد تا تحت فرمان مقام معظم رهبری پیش برود.

وی در پایان در خصوص بازخورد اقدام موشکی ایران گفت: در مراحل اولیه دشمن می‌ترسد و می‌لرزد؛ بعد به دنبال این هست که به ظاهر انتقامی بگیرد اما می‌داند که اگر جلو بیاید سیلی بدتری خواهد خورد./966/۳۰۲/ب2

ارسال نظرات