۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۳
کد خبر: ۵۰۶۳۰۵
ریيس شورای هماهنگی تبليغات اسلامی فارس:

فلسطین رمز وحدت مسلمانان است/ اعلام مسیر راهپیمایی روز قدس در شیراز

ریيس شورای هماهنگی تبليغات اسلامی فارس گفت: فلسطین رمز وحدت مسلمانان است و امروز جامعه اسلامی روز‌به‌روز به آرمان‌های آن نزدیک‌تر می‌شود.
حجت‌الاسلام‌ محمد رضایی رئيس شورای هماهنگی تبليغات اسلامی فارس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شیراز، حجت‌الاسلام‌ محمد رضایی ریيس شورای هماهنگی تبليغات اسلامی فارس پیش از ظهر امروز در نشست خبری برنامه‌های روز قدس، گفت: مهم‌ترین شعار روز قدس امسال همانند سالیان گذشته «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» خواهد بود.

وی شرکت در راهپیمایی روز قدس را موجب به اکمال رسیدن عبادات ماه مبارک رمضان دانست و افزود: نمی‌توان مسلمان بود اما نسبت به صدای مظلومانه کودکان فلسطینی که مورد تهاجم قرار گرفته‌اند، بی‌تفاوت بود.

حجت‌الاسلام رضایی با بیان اینکه امروز شاهد شکست‌های صهیونیست‌ها در عراق، سوریه و لبنان هستیم که سبب اقدامات تروریستی بی‌سابقه آنها در منطقه شده است تصریح کرد: فلسطین رمز وحدت مسلمانان است و امروز جامعه اسلامی روز‌به‌روز به آرمان‌های آن نزدیک‌تر می‌شود.

ریيس شورای هماهنگی تبليغات اسلامی فارس با اشاره به عملیات‌ انتحاری در مجلس و حرم امام خمینی(ره) افزود: چنین اتفاقاتی نمی‌تواند ملت ما را دچار شکست کند همان‌طور که در انقلاب نتوانستند مردم را شکست دهند.

وی همچنین با اشاره به تحریم قطر از سوی برخی کشورها خاطرنشان کرد: عربستان از قطر خواسته که نیروهای پشتیبان حماس را از کشور اخراج کند و از جبهه مقاومت حمایت نکند اما کشور کوچکی مانند قطر در برابر سیاست‌هایی که بزرگترین قدرت‌های جهانی آن‌را ترسیم کرده‌اند ایستادگی می‌کند و این نشان از این دارد که فلسطین در حال پیدا کردن جایگاه خود به عنوان وحدت مسلمین است. امیدواریم روزبه روز به آرمان آزادی قدس نزدیک‌تر شویم.  

حجت‌الاسلام رضایی حملات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع داعش را هشداری به صهیونیست‌ها عنوان و اضافه کرد: حملات موشکی ایران هشداری بود به تجاوزگران که اگر ایران بخواهد به جنگ موشکی ورود پیدا کند هیچ قدرتی جلودار او نخواهد بود و کمتر از یک دقیقه موشک‌های ایرانی قلب تلاویو را مورد حمله قرار داده و خسارات سیاسی و نظامی جبران‌ناپذیری به صهیونیست‌ها وارد خواهد کرد.

وی تصریح کرد: برای تکمیل عبادات مردم در روز قدس حضور می‌یابند، حضور مردم نشان از درک و بصیرت بالای مردم است.

ریيس شورای هماهنگی تبليغات اسلامی فارس با تصریح بر اینکه در روز قدس درب تمام مساجد در مسیر باز است و آتش‌نشانی برای خنک کردن مردم همکاری می‌کند افزود: راهپیمایی از ساعت 10:30 از میدان امام حسین(ع) آغاز و پس از پیمودن خیابان کریم خان زند، چهارراه زند، ۴ راه پیروزی، بلوار شهید آیت‌الله دستغیب و حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) در مصلای نماز جمعه شیراز با سخنرانی آیت الله محمدی عراقی، نماینده مجلس خبرگان رهبری قطعنامه را خواهند خواند./202/825/ب1

ارسال نظرات