۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳
کد خبر: ۵۰۶۱۷۳
همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان؛

راهپیمایی روز جهانی قدس در زنجان برگزار می شود

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زنجان از برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در زنجان خبر داد.
روز قدس

سید سعید حسینی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز قدس در زنجان، اظهار داشت: راهپیمایی شهر زنجان از ساعت 10.30 با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل برگزار می شود.

وی در ادامه با اشاره به این که در این راهپیمایی اقشار مختلف مردم با در دست داشتن تصاویری از بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری و همچنین پرچم‌های فلسطین، لبنان و سوریه از میدان قائم زنجان تا مصلی خاتم الانبیا (ص) راهپیمایی می کنند، افزود: راهپیمایان زنجانی شعارهایی همچون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده» و «یا‌ایها‌المسلمون، اتحدوا اتحدوا» سر می ‌دهند.

این مقام مسؤول در ادامه خاطر نشان کرد: مردم خدا جو و روزه ‌دار زنجان در حین برگزاری راهپیمایی روز قدس کمک‌ های نقدی و غیر نقدی خود را در شعبات مستقر به کمیته امداد امام خمینی(ره) در مسیرهای راهپیمایی به ایتام و نیازمندان و همچنین مردم مظلوم فلسطین اهدا می ‌کنند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در ادامه با اشاره به حضور گسترده مردم در این راهپیمایی، تصریح کرد: حضور گسترده مردم از اقشار مختلف، از جمله زیبایی های راهپیمایی روز قدس در زنجان است که امسال نیز پیش بینی می شود این راهپیمایی به صورت گسترده برگزار شود.

وی در ادامه با بیان این که تاثیر حضور ملت ایران در راهپیمایی روز قدس بر روی ملت فلسطین غیر قابل انکار است،ادامه داد: ملت ایران ثابت کرده است که تا آزادی قدس شریف، دست از حمایت فلسطین و اعلام انزجار از استکبار جهانی و صهیونیسم، نخواهد کشید.

حسینی در ادامه با اشاره به اینکه روز قدس روز اتحاد و عزت مسلمانان در سراسر جهان است، خاطرنشان کرد: امسال حضور در این راهپیمایی اهمیت بیشتری دارد، زیرا دشمنان اسلام و در رأس آن آمریکا و چندین کشور عربی به دنبال ترویج اسلام ‌هراسی و شیعه ‌هراسی در جهان هستند.

وی در ادامه با اشاره به لزوم عدم کم رنگی جایگاه قدس شریف در منظر جهانیان، خاطرنشان کرد: کمرنگ کردن جایگاه قدس و فلسطین و ایجاد زمینه برای تداوم جنایات اسرائیل غاصب از دیگر اهداف استکبار جهانی است که با حضور حداکثری مسلمانان در راهپیمایی روز قدس، این نقشه نقش بر آب خواهد شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان از حضور نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راهپیمایی روز قدس زنجان به عنوان سخنران خبر داد و گفت: حجت‌الاسلام علی شیرازی پیش از خطبه‌ های نماز جمعه در روز جهانی قدس در مصلی نماز جمعه سخنرانی می ‌کند./949/۳۰۲/ب2

ارسال نظرات