۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۵۰۵۹۹۴
امام جمعه همدان:

ارزش معنوی کار ستاد دیه با هیچ مقامی قابل قیاس نیست

آیت الله طه محمدی ضمن تشکر از تلاش ها و اقدامات اعضا ستاد دیه همدان گفت: ارزش معنوی کار ستاد دیه با هیچ مقامی قابل قیاس نیست.
آیت الله طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی، امام جمعه همدان ظهر امروز با اعضای ستاد دیه استان همدان دیدار کرد و در جریان روند فعالیت های این ستاد قرار گرفت.

در این دیدار آیت الله طه محمدی ضمن تشکر از تلاش ها و اقدامات اعضا ستاد دیه همدان، گفت: متأسفانه ما بسیاری از حقایق دین را آن طور که باید به مردم نگفته ایم و از این ناحیه ضررهای زیادی متوجه کشور شده است.

وی با اشاره به لزوم کار خیر در جامعه و مقام و منزلت کسی که این کار خیر را انجام می دهد، گفت: باید دانست که جایگاه بالاتر از کار خیر، فاعل و انجام دهنده آن کار خیر است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تأکید بر درک حال فقیران و نیازمندان به ویژه در ماه مبارک رمضان، گفت: انسان تا زمانی که به دردی دچار نشود و مشکلی برای او پیش نیاید حال و روز آدم گرفتار را نمی تواند درک کند.

امام جمعه همدان با تقدیر از تلاش های بسیار اعضا ستاد دیه همدان گفت: این عزیزان با آن که این فعالیت از لحاظ مادی برای آن ها عایدی ندارد باز هم برای کمک به نیازمندان در راه خداوند در آن فعالیت می کنند و همان طور که می دانیم بالاترین کارها و فعالیت ها آن است که فقط برای رضای خدا انجام شود.

وی با بیان این مطلب که ارزش معنوی کار ستاد دیه با هیچ مقامی قابل قیاس نیست، گفت: هر یک نفر که با فعالیت های شما از زندان آزاد شود و به پیش خانواده خود برگردد برای شما یک حج اکبر محسوب خواهد شد.

آیت الله طه محمدی در پایان با آرزوی این که هیچ زندانی نیازمندی در زندان ها نباشد، گفت: بنده معتقدم که متاسفانه امروز وضع مالی مردم ما خوب نیست وگرنه امروز با همت مردم ایران یک فرد زندانی به خاطر مسائل مالی در زندان نداشتیم.

روحانی منش، رییس ستاد دیه همدان نیز ضمن ارائه گزارش یک سال گذشته این ستاد از تلاش های آیت الله طه محمدی در اشاعه این سنت حسنه و کمک به زندانیان نیازمند تقدیر کرد./۹۷۹/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات