۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶
کد خبر: ۵۰۵۹۵۵
نماینده مجلس مطرح کرد؛

آل سعود مهره اسرائیل است

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به تعبیر امام راحل اسرائیل غده سرطانی است و می خواهد تمام دنیای اسلام را ببلعد، گفت: آل سعود امروز مهره اسرائیل است.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی شب گذشته در سخنرانی مراسم شب قدر که در محل هیأت حسینی روستای حاجی آباد بیرجند برگزار شد، اظهار داشت: داعش پشتوانه وهابیت عربستان است و این وهابیت را نیز انگلیس به وجود آورده است.

وی گفت: انگلیس وهابیتی به وجود آورده که کمک گرفتن از رسول الله و ائمه اطهار(ع) را شرک می داند و می گویند باید تنها از خدا کمک بخواهیم.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی افزود: آل سعود کمک گرفتن از اولاد علی(ع) پیامبراکرم(ص) را شرک می داند اما کمک گرفتن از ترامپ، رقص شمشیر با ترامپ و ریختن جواهرات به پای ترامپ را شرک نمی داند.

حجت الاسلام عبادی  تصریح کرد: هر شبهه ای که از سوی شبکه های اجتماعی مطرح می شود را نباید به آسانی باور کنیم، دشمن با این شبهات اعتقادات مسلمانان را هدف قرار داده است.

ریشه داعش، رژیم اشغالگر قدس است

وی با بیان اینکه ریشه داعش، رژیم اشغالگر قدس است، ادامه داد: مجروحان داعش را آقای نتانیاهو مداوا می کند و نتانیاهو حامی جریانی شده که مخالف گفتن السلام علیک یا رسول الله و السلام علیک یا علی بن موسی الرضا(ع) است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به تعبیر امام راحل اسرائیل غده سرطانی است و می خواهد تمام دنیای اسلام را ببلعد، خاطرنشان کرد: آل سعود امروز مهره اسرائیل است.

حجت الاسلام عبادی با اشاره به اینکه برخی مخالف مرگ بر آمریکا هستند و می گویند چکار به اسرائیل داریم، اظهار کرد: این دشمن است که به ما کار دارد، مرگ بر آمریکا یعنی بیدار باشیم و غفلت نکنیم و مانند آقای مصدق به آمریکا اعتماد نکنیم.

وی افزود: به هیاهوی آمریکا و اسرائیل نگاه نکنیم، همین ها داعش را به وجود آوردند و اگر نگاه به تاریخچه اسرائیل و آمریکا کنیم می بینیم آن ها از داعش جاهل ترند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: داعشی ها قرآن و نماز می خوانند و به نیت قربة الی الله به مجلس شورای اسلامی و حرم امام راحل حمله می کنند و عملیات انتحاری انجام می دهند.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه همین نیت قربت الی الله را نیز ابن ملجم مرادی داشت، عنوان کرد: حضرت علی(ع) به خوبی درباره خوارج هشدار دادند و فرمودند تا آخر عمر خوارج باقی می مانند.

وی اضافه کرد: جهاد و شهادت واژه های مقدسی هستند اما وهابیت به بدترین شکل ممکن از شهادت و جهاد تعریف می کنند و می خواهند آبروی اسلام را ببرند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: اسرائیل در پشت صحنه تمام اتفاقات دنیا است و جریانی که امروز به ولایت ضربه می زند همان جریان استعمار است که اصل قرآن، اهل بیت(ع) و پیامبر(ص) را قبول ندارند.

حجت الاسلام عبادی تصریح کرد: دشمن می خواهد دست ما را از دامن ولایت فقیه کوتاه کند و اگر بی سرپرست شدیم ملت و کشور را غارت کند.

رهبر معظم انقلاب بهترین دشمن شناس و آمریکا شناس جهان هستند

وی با بیان اینکه نباید فریب حقوق بشر و دموکراسی را بخوریم، افزود: مجلس سنای آمریکا که ادعای حقوق بشر و مبارزه با داعش را دارد، ایران و روسیه را به جای داعش تحریم می کند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: سی ان ان و بی بی سی نه تنها مشغول تخریب آل سعود نیست بلکه مشغول تخریب ولایت فقیه هستند.

حجت الاسلام عبادی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری بهترین دشمن شناس و آمریکا شناس جهان هستند و تاکنون حرفی در مورد آمریکا نزدند که اشتباه باشد./880/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات