۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹
کد خبر: ۵۰۵۹۳۶
نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی:

اسلام بدون امام علی معنا ندارد

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امام علی(ع) ولایت سیاسی و اجتماعی دارد، گفت: اسلام بدون امام علی(ع) معنا ندارد و وهابیت سعی دارد آثار تاریخی و اسلامی را تخریب کند تا چهره اسلام را خشن نشان دهد.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی شب گذشته در سخنرانی مراسم شب قدر که در مسجد امام حسین(ع) بیرجند برگزار شد، اظهار داشت: شب قدر، سند امامت است و این شب با قرآن و امامت پیوند خورده است.

وی با بیان اینکه سخنان ائمه اطهار و اهل بیت(ع) مفسر قرآن است، گفت: قرآن به تنهایی و بدون ولایت نمی تواند هدایتگر باشد و ولایت با شب قدر و قرآن است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی افزود: تمام تلاش دشمنان این است که بگویند قرآن کافی است و نیاز به اهل بیت(ع) و ولایت وجود ندارد، زیرا اگر امام علی(ع) و ائمه اطهار نباشد به راحتی می توانند این ملت را غارت کنند.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه امام علی(ع) ولایت سیاسی و اجتماعی دارد، تصریح کرد: اسلام بدون امام علی(ع) معنا ندارد و وهابیت سعی دارد آثار تاریخی و اسلامی را تخریب کند تا چهره اسلام را خشن نشان دهد.

وی امام علی(ع) را قرآن ناطق دانست و ادامه داد: باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم و اگر دست از ولایت فقیه برداریم گرگ های زمان، ما را می بلعند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: جایگاه امام علی(ع) در کنار قرآن است و استعمار سعی دارد دست ما را از دامن ولایت کوتاه کنند./880/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات