۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۱
کد خبر: ۵۰۵۹۱۲
آیت الله علما:

لیالی قدر به انسان معرفت و شعور دینی می بخشد

آیت الله علما گفت: امید است در شب قدر به معرفت، شعور دینی و بخشش الهی دست پیدا کرده و به دستورات الهی و فرامین قرآن کریم لبیک گوییم.
آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه شامگاه امروز در سلسله جلساتی اخلاقی در مسجد حاج شهباز خان، ابراز داشت: قرآن کریم تربیت ساز و هدایتگر جامعه و انسانها است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: وجود حضرت علی(ع) و مشقت و تلاش ایشان در جهت مدیریت و اشاعه احکام قرآن کریم و اسلام در جامعه سبب احیای شریعت ابدی الهی شد.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه دین اسلام جهان شمول است، بیان داشت: حضرت علی(ع) زمینه های ابدی شدن دین اسلام را فراهم کرد و امروز به برکت و مجاهدت علمای دین و مسلمانان و اقعی در حال صدور به تمام جهان است.

وی در ادامه افزود: دین اسلام تمامی عالم را تحت سایه خود قرار داده است و با بیان دستورالعمل های تخصصی راهنما و نجات بخش مردم و مسلمانان است.

این مسؤول یادآور شد: حضرت علی(ع) منادی توحید و مروج دستورات الهی بود، مدیریت و مرجعیت فکری حضرت علی(ع) سبب شد که رسول خدا(ص) هدایت مسلمانان را به ایشان بسپارد.

آیت الله علما در ادامه مطرح کرد: حضرت علی(ع) شخصیتی هم سنخ و همفکر پیامبر اسلام(ص) بود و از همان چشمه ای نوشیده بود تا بتواند اسلام را مدیریت کند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ابراز داشت: حضرت علی(ع) سخنگوی اسلام بود و سیره و مکتب ایشان الگوی بسیاری از مسلمانان جهان به شمار می رود.

امام جمعه کرمانشاه در پایان گفت: امید است در شب قدر به معرفت، شعور دینی و بخشش الهی دست پیدا کرده و به دستورات الهی و فرامین قرآن کریم لبیک گوییم./۸۵۷/۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات