۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۵
کد خبر: ۵۰۵۹۱۱
مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی:

آتش به اختیار یعنی نگذاریم به اصل انقلاب ضربه بزنند

حجت الاسلام والمسلمین انتظاری گفت: آتش به اختیار یعنی نظاره گر نباشیم و هر جا که لازم شد مردم و نیروهای ارزشی وارد عمل شوند و اجازه ندهند که عده‌ای معدود به اصل انقلاب و ارزش‌های نظام اسلامی ضربه بزنند.
حجت الاسلام والمسلمین انتظاری

حجت الاسلام والمسلمین علی انتظاری، مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با تأکید بر حفظ و صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی زیر سایه وحدت، اظهار داشت: حضور در پای صندوق‌های رأی نماد وحدت و انسجام ملی بود که نباید فراموش شود.

وی با بیان اینکه دشمنان داخلی و خارجی ایران به دنبال تحریف امام و ولایت هستند، ابراز کرد: دشمنان می خواهند با برنامه های گوناگون چه در داخل و چه در خارج کشور سبب انحراف انقلاب از مسیر اسلام شده و ایران را به سمت جداشدن از دین و دیانت پیش ببرند.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه سند ۲۰۳۰ نمونه ای از این برنامه‌ها است، خاطرنشان کرد: هدف سند ۲۰۳۰  بعد از ۱۵ سال، تربیت شهروندی با مبانی فکری غربی بود که با هوشیاری رهبری این توطئه دفع شد، این سند از آموزه های ایرانی اسلامی و درس نامه‌هایی همچون شهید، شهادت وجهاد هیچ بویی نبرده است.

وی با تببین معانی واژه « آتش با اختیار» که از سوی رهبری انقلاب طرح و بیان شد، تصریح کرد: کلمه آتش به اختیار یعنی نظاره گر نباشیم و هرجا که لازم شد مردم و نیروهای ارزشی وارد عمل شوند و اجازه ندهند که عده‌ای معدود به اصل انقلاب و ارزش‌های نظام اسلامی ضربه بزنند.

حجت الاسلام والمسلمین انتظاری با بیان اینکه هرجا که منافع ملی و انقلابی در خطر است آتش به اختیارید، ادامه داد: روز قدس روز ملت مظلوم است، در سال های اخیر شاهد این هستیم که عده ای مخالف سر دادن شعار مرگ بر آمریکا بوده و به دنبال حذف آن هستند، آتش به اختیار یعنی نگذاریم این افراد به مقاصدشان برسند.

وی با تأکید بر تداوم در مسیر آرمان‌های انقلاب، شهدا و امام راحل، افزود: نیروهای ارزشی به صورت خودجوش وارد میدان شوند و منتظر اقدامات مسؤولان نباشند، با نوشتن شعار‌های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود بر روی پلاکاردهای دستی مشت محکمی بر دهان این افراد بزنند.

امام جمعه جلفا با انتقاد از ایجاد فضای دوقطبی در کشور، گفت: اشتباهات بنی صدر را تکرار نکنیم، شیرینی حضور پرشور مردم و رای ۴۱ میلیونی بر نظام اسلامی را با این سخنان که کی با من است کی با من نیست. تلخ نکنیم، برای استقرار خود امامت را منوط به رأی مردم نکنیم، چرا که امامت نصب شده از سوی خداست./854/۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات