۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۵۰۵۷۵۹

واکنش آیت‌الله نوری به سخنان تفرقه‌آمیز مسؤولان

حضرت آیت‌الله نوری همدانی از برخی سخنان مسؤولان انتقاد کرد و اظهار داشت: عده ای مکررا از ولی فقیه صحبت می کنند؛ ولی در عمل خلاف آن عمل می‌کنند. معنای ولی فقیه را نمي‌دانيد به درس‌های امام مراجعه کنید.
حضرت آیت الله نوری همدانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید در دیدار شماری از بسيجيان، هوشیاری در مقابل توطئه های دشمن را ضروری دانست و گفت: کسانی که سخن اختلاف انگیز بزنند و جامعه را دوقطبي کنند و کشور را از وحدت که از ضروریات جامعه امروز ما است دور کنند بی تردید در حال خیانت هستند.

وی افزود: این کشور ولی فقیه دارد و این حکومت با نظام که در راس آن ولی فقیه ذکر شده با رای 98 درصدی مردم قبول شده است. عده ای در سخنرانی ها مکرر از امام و ولی فقیه صحبت می کنند؛ ولی در عمل خلاف فرمایش ایشان انجام می دهند.

اگر معنای ولی فقیه را نمي دانيد حداقل به درس های ولایت فقیه امام مراجعه کنید تا بفهمید ولی فقیه چیست و چه اختیاراتی دارد.

امروز در جامعه وحدت عملی می خواهیم عملاً پشت سر ولی فقیه باشیم نه فقط در سخنرانی یک جلسه بگویم در جای دیگری سخنرانی خلاف آن راداشته باشیم و جامعه را به اختلاف ببریم هرکسی به هر بهانه ای بخواهد نظام را تضعیف کند خون شهدا را پایمال کند امنیت ما را خدشه دار کند مردم سکوت نخواهند کرد.

مردم با کسی عهد نکردن که اگر کسی بخواهد ارزشهای اسلامی و انقلابی آنان را زیر سوال ببرند تحمل کنند. پس به جای طرح مسائل اختلاف انگیز همه حول محور رهبری وحدت داشته باشیم.

انقلاب را با تمام شاخص ها و آرمان های آن حفظ کنیم تولید و اشتغال را برای معیشت مردم و کار جوانان جدی بگیریم.

کشور مقتدر ایران را با عزت و سربلندي حفظ کنیم  نگاه به خارج از کشور نداشته باشیم، دل خوش به آمریکا نباشیم آمریکا ذاتش قلدري و جنایت و خیانت و غارتگری است و همه دیدیم چگونه سنا برجام را نقض می کند.

آنان برای هیچ کشوری حقوقی قایل نیستند ما از مسؤولان به جد می خواهیم سکوت نکنند اقدام متقابل انجام دهند تا عزت کشور حفظ شود./917/ 102/ص

ارسال نظرات