۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۵۰۵۷۵۷
آیت الله علما:

روز قدس سبب ترس ظالمان دنیا و امیدواری مظلومان است

آیت الله علما با اشاره به اینکه برگزاری گسترده راهپیمایی روز قدس سبب ترس ظالمان دنیا نظیر اسرائیل غاصب و امیدواری مظلومان است، گفت: یاری مظلومان از دستورات مؤکد دین مبین اسلام است.
آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در در نشست ستاد انتفاضه و قدس استان کرمانشاه، ابراز داشت: امام خمینی(ره) همواره حامی مستضعفان و مظلومان جهان بود.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: شعارهای امام خمینی(ره) در دفاع از مظلومان جهان همواره زنده و موجب اتحاد همه مستضعفان جهان است، زیرا این شعارها برگرفته از آیات قرآن کریم و روایات و احادیث است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: یاری مظلومان از دستورات مؤکد دین مبین اسلام بوده و در سیره ائمه اطهار(ع) بسیار به چشم می آید.

وی اظهار داشت: ما باید با تبعیت از امام علی(ع) یاور مظلومان بوده و این دستور الهی را در تمام ابعاد و شئونات زندگی خویش بکار بندیم.

آیت الله علما بیان داشت: راهپیمایی روز قدس مایه ترس و وحشت ظالمان جهان همچون رژیم کودک کش و غاصب اسراییل و نشانه اتحاد و همبستگی مردم جهان با هر قومیتی و مذهبی است.

امام جمعه کرمانشاه با دعوت از مردم روزه دار برای حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس، مطرح کرد: باید وحدت و انسجام خود را به جهانیان نشان دهیم تا بدانند مردم با هر قومیتی با اتحاد در کنار هم زندگی کرده و نقشه های شوم دشمنان خللی در اراده ملت ایران ایجاد نخواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: خوشبختانه با وجود قومیت های مختلف در کشور و با وجود برادران اهل سنت و شیعه در کنار هم، هیچ گاه شاهد تضعیف وحدت در کشور نبوده و نخواهیم بود و حضور اهل سنت و شیعیان در روز قدس بیانگر این اتحاد و همبستگی است./857/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات