۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۹
کد خبر: ۵۰۵۴۴۹
مدیر حوزه علمیه خراسان:

حرکت کور تروریستی در تهران اتحاد مردم را افزایش داد

حجت الاسلام والمسلمین عاملی گفت: حرکت تروریستی تهران هیچ بهره‌ ای برای عاملانش نداشت و تنها خروجی اش اتحاد بیشتر مردم ایران بود.
آیت الله عاملی

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام والمسلمین سید مصباح عاملی ضمن بازدید از غرفه هاي حوزه علميه خراسان در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد که به همت معاونت فرهنگي اجتماعي حوزه در حرم مطهر رضوی برگزار می ‌شود، ضمن محکوم کردن حرکت کور تروریستی مزدوران داعشی آمریکایی، به شهدای این حادثه درود فرستاد و از خداوند متعال برای بازماندگان صبر و اجر طلب کرد.

عضو شوراي عالي حوزه علميه خراسان با اشاره به این که حرکت‌ های کور تروریستی در مقابله با نظام نوپای اسلامی تازگی ندارد، گفت: در دهه 60 هر روز با حرکت‌ های کور تروریستی مواجه بودیم و این عملیات نشان می ‌دهد که این افراد از خود اراده ‌ای ندارند و بازیچه دست استکبار جهانی هستند.

مدیر حوزه علمیه خراسان با اشاره به ملاقات ترامپ با سران عرب تحت سلطه آمریکا و حرکت تروریستی که پس از آن در کشورمان رخ داد، اظهار کرد: این حرکت هیچ بهره‌ ای برای آن ها نداشت و تنها خروجی اش اتحاد بیشتر مردم ایران بود و جامعه را بر ادامه راه شهدا، تقویت نظام و مبارزه قاطع با تروریسم جهانی متعهد کرد./101/820/ب1

ارسال نظرات