۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۰
کد خبر: ۵۰۵۴۳۹
بعد از ظهر امروز صورت گرفت؛

حضور معاون تهذیب حوزه های علمیه کشور در دفتر خبرگزاری رسا در همدان

حجت الاسلام والمسلمین ملکی بعد از ظهر امروز با حضوردر دفتر خبرگزاری رسا در همدان در جریان فعالیت های این خبرگزاری قرار گفت.
حجت الاسلام المسلمین ملکی در دفتر خبرگزاری رسا در همدان حجت الاسلام المسلمین ملکی در دفتر خبرگزاری رسا در همدان حجت الاسلام المسلمین ملکی در دفتر خبرگزاری رسا در همدان حجت الاسلام المسلمین ملکی در دفتر خبرگزاری رسا در همدان حجت الاسلام المسلمین ملکی در دفتر خبرگزاری رسا در همدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حمید ملکی، معاون تهذیب و تربیت حوزه های علمیه کشور بعد از ظهر امروز در دفتر خبرگزاری رسا در همدان حاضر شد و در جریان فعالیت های این خبرگزاری قرار گفت.

وی از حضور طلاب حوزه علمیه و فعالیت در این رسانه ابراز خرسندی کرد و افزود: امروز حضور رسانه های حوزوی ارزشی، برای جامعه بسیار مطلوب است.

معاون تهذیب حوزه های علمیه کشور افزود: زحمات شما در این رسانه حوزوی و رویکرد شما در اخبار قابل تقدیر است و به همه دوستان و همکاران شما در این خبرگزاری خسته نباشید می گویم.

شایان ذکر است، هادی شاملو، مسؤول دفتر خبرگزاری رسا در همدان در ادامه گزارشی از فعالیت های بخش های مختلف این رسانه و گستره فعالیت های این خبرگزاری در استان ارائه کرد.

گفتنی است، دفتر خبرگزاری رسا در همدان بیش از دو سال است که در این استان مشغول به فعالیت است و با رویکردی فرهنگی مذهبی به انتشار اخبار مختلف استان مبادرت می کند./۹۷۹/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات