۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵
کد خبر: ۵۰۵۲۹۳
آیت الله حیدری در پیامی به پویش حمایت از مبلغان دینی:

تبیین عقاید صحیح اسلام اولویت نخست مبلغان باشد

آیت الله حیدری گفت: مبلغان باید بحث تبیین عقاید صحیح و ناب اسلامی را در درجه اول با استفاده از منابع اصیل «قرآن کریم، سنت نبوی،‌ عترت و روش های عقلی» مدنظر قرار دهند.
آیت الله محسن حیدری

آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اهواز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، در رابطه با پوشش حمایت از مبلغان دینی، ابراز داشت: مبلغان بار بسیار بزرگ رسالت انبیاء را بر دوش دارند و مهمترین اصلی که باید رعایت کنند همانا تبلیغ رسالت های الهی با اخلاص، شجاعت و بدون رودربایستی است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به آیه «یبلغون رسالات الله و یخشونه و لا یخشون احدا الا الله» گفت: مبلغان باید بحث تبیین عقاید صحیح و ناب اسلامی را در درجه اول با استفاده از منابع اصیل «قرآن کریم، سنت نبوی،‌ عترت و روش های عقلی» مدنظر قرار دهند.

امام جمعه موقت اهواز ادامه داد: در مرحله دوم باید اخلاق اسلامی و سبک زندگی اسلامی، مسائل فقهی و امثال آن مطرح و مردم را با سیره امامان معصوم آشنا سازند و در کنار فعالیت های گفته شده، پاسخگویی به سؤالات مردم به ویژه جوانان در زمینه های مختلف از جمله بحث های عقیدتی را مورد توجه قرار دهند.

آیت الله حیدری با بیان اینکه مبلغان امروزی باید نعمت امنیت و آزادی حاصل برکت خون شهدا را قدر نهند، گفت: مبلغان امروزی در کمال راحتی و بدون هیچگونه مزاحمت و هراسی مطالب سیاسی داخلی و خارجی را بیان می کنند حال آنکه در زمان رژیم طاغوت چنین امری مهیا نبود./۹۴۵۶/۳۰۲/ب2

ارسال نظرات