۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۵۰۵۱۱۹
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

شب قدر شبی است که در ضیافت الله می درخشد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اهمیت و جایگاه شب های قدر، گفت: شب‌های قدر، شب‌های آسمانی و عرفانی و لحظه‌های ملکوتی است که در ضیافت الله رمضان می‌درخشد و بندگان جویای وصال و رهپویان کمال را به خود فرا می‌خواند.
حجت الاسلام صفی یاری

حجت‌الاسلام مسعود صفی یاری، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، با اشاره به ارج و اهمیت شب های قدر، گفت: شب‌های قدر، شب‌های آسمانی و عرفانی و لحظه‌های ملکوتی است که در ضیافت الله رمضان می‌درخشد و بندگان جویای وصال و رهپویان کمال را به خود فرا می‌خواند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: شب قدر نه تنها شب نزول کتاب هدایت و تقوا است که پیوستگی بسیاری با عترت پیامبر(ص) نیز در آن نهفته است و این پیوستگی از سویی با حضور فرشتگان الهی و شرفیابی آنان به محضر امام زمان(عج) و از سویی با ضربت خوردن و شهادت امیرمؤمنان(ع) رخ می‌نماید و زمین و آسمان با عطر دل‌انگیز قرآن و عترت متبرک می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان در ادامه با بیان این که بندگان خدا در این شب‌های نورانی ماه مبارک رمضان، یک دست بر قرآن کریم و دست دیگر بر آستان عترت پیامبر دارند، اظهار داشت: بندگان خدا با نگاهی به گذشته با طلب آمرزش و نگاهی به آینده با طلب عاقبت به خیری شب قدر خود را رقم زده و از خاک به افلاک پر کشیده و آن شب را آسمانی می‌کنند.

حجت الاسلام صفی یاری در ادامه با تأکید بر استفاده هر چه بهتر مردم از این ایام، تصریح کرد: امیدوارم که مردم از این فرصت خوب استفاده کنند؛ به‌ ویژه جوانان عزیز از این فرصت بسیار گران‌بها نهایت استفاده و بهره معنوی را برده و از توفیقات حداکثری که همانا همنوایی با آسمانی‌ها است، برخوردار شوند./949/۳۰۳/ب2

ارسال نظرات