۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۵۰۵۱۰۶
حجت الاسلام رحمانی:

برخی به کسانی که درد دین دارند برچسب افراطی گری می زنند

عضو هیأت علمی جامعه المصطفی با بیان این که امروز تهاجم فرهنگی گوی سبقت فعالیت را از همه ربوده است، گفت: برخی امروز به کسانی که درد دین دارند برچسب افراطی گری می زنند.
حجت الاسلام رحمانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام جعفر رحمانی سحرگاه امروز در مراسم عزاداری امام علی(ع) در مدرسه آخوند همدان با اشاره به اهمیت درک شب های قدر، اظهار داشت:‌شب قدر شب درک معارف الهی از چشمه لایزال معرفت و حقیقت است.

عضو هیأت علمی جامعه المصطفی العالمیه در ادامه تصریح کرد: همان گونه که در آیات و روایات روایات وارد شده است نمازشب آثار و برکات زیادی در زندگی انسان دارد و انسان مومن باید خود را ملزم به انجام آن کند.

وی با اشاره به ترویج مشکلات روحی و روانی در جامعه و احساس نارضایتی معنوی در مردم، خاطرنشان کرد: یکی از ره آوردهای نماز شب برای انسان افزایش نشاط معنوی و روحیه عبودیت است.

حجت الاسلام رحمانی با بیان این که انسان مؤمن در جامعه تأثیرگذار است، ابراز داشت: انسان مؤمن نسبت به مشکلات و جامعه و افراد جامعه خود بی تفاوت نیست و تمام تلاش خود را برای گره گشایی از کار مردم متمرکز می کند.

وی تصریح کرد: امروز جای همه چیز با هم عوض شده است و برخی افراد که درد دین دارند و برای جامعه خود نگران هستند مورد هجمه قرار گرفته و برچسب افراطی گری به آنان زده می شود.

عضو هیأت علمی جامعه المصطفی در ادامه خاطرنشان کرد: انسان مؤمن و هوشیار نباید نسبت به مشکلات جامعه و اطراف خود دلسرد شود و باید دائما توجه خود را در رفع مشکلات جامعه متمرکز کند.

وی در پایان با اشاره به این موضوع که امروز تهاجم فرهنگی گوی سبقت فعالیت را از همه ربوده است، گفت: امروز دشمن تمام توان خود را در ایجاد مشکلات و نقائص فرهنگی در جامعه قرار داده و باید برای رفع آن چاره جویی کرد./۹۷۹/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات