۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۹
کد خبر: ۵۰۴۹۹۸
معاون تهذیب و تربیت حوزه های علمیه مطرح کرد؛

لزوم توجه به درمان بدحجابی در جامعه

حجت الاسلام ملکی با اشاره به نقش تعیین کننده مادر در خانواده، گفت: مادر در خانواده نقشی کلیدی ایفا می کند به گونه ای که مادر مومن و شایسته می تواند فرزندان خوب و لایقی را در جامعه تربیت کند.
حجت الاسلام ملکی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام حمید ملکی معاون تهذیب حوزه های علمیه بعد از ظهر امروز در مسجد جامع همدان با اشاره به اهمیت توجه به عمر اظهار داشت: انسان باید نسبت به گذر عمر و استفاده از آن توجه ویژه داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: انسان باید سعی کند که اموال خود را از راه درست کسب کرده و از آن مهمتر آن را در راه های درست تر خرج و صرف کند.

معاون تهذیب حوزه های علمیه در ادامه ابراز داشت: مساله حجاب مساله ای است که در قرآن به آن تاکید و سفارش فروان شده است و برخی آن را ساخته و پرداخته ذهن بشر می دانند.

وی تصریح کرد: برخی رفتار افراد در جامعه لطمات و ضربات جبران ناپذیری بر پیکره اجتماع وارد می کند و بدحجابی هم از جمله آن امور است که باید برای علاج آن اقدام عاجل صورت گیرد.

حجت الاسلام ملکی یادآور شد:‌ درمان بدحجابی در مرحله نخست از مراکز دولتی و در مرحله بعد باید از توجه والدین به فرزندان خود صورت گیرد.

وی با اشاره به نقش تعیین کننده مادر در خانواده گفت: مادر در خانواده نقشی کلیدی ایفا می کند به گونه ای که مادر مومن و شایسته می تواند فرزندان خوب و لایقی را در جامعه تربیت کند.

معاون تهذیب و تربیت حوزه های علمیه در پایان افزود: انسان عاقل همواره به دنبال تربیت و تعالی خود و خانواده خود است و تنها کسب درآمد بدون داشتن تربیت کارایی لازم را برای اجتماع ندارد./202/979/ب1

ارسال نظرات