۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۵۰۴۸۵۹

پایان خردادماه آخرین مهلت ارسال آثار به همایش کتاب سال حوزه

معاونت پژوهش حوزه‌های علمیه پایان خرداد ماه را آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه نوزدهمین همایش کتاب سال حوزه اعلام و تأکید کرد که این مهلت تمدید نخواهد شد.
همایش کتاب سال حوزه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، فراخوان نوزدهمین همایش کتاب سال حوزه اعلام و پایان خرداد ماه امسال آخرین مهلت برای ارسال آثار معین شده است.

اندیشمندان و فرهیختگان صاحب اثر حوزه‌های علمیه، با ارسال کتاب‌ و پایان‌نامه‌های سطح چهار می‌توانند در همایش شرکت نمایند.

شرط اساسی شرکت در این همايش، حوزوی بودن پديدآورندگان آثار است و همچنین کتاب‌هایی در این همایش شرکت داده می شوند که چاپ اول آنها در سال 1395 شمسی یا 1438- 1437 قمری یا 2016 میلادی باشد.

پایان‌نامه‌های سطح 4 (دکتری) نیز که در سال 1395دفاع شده باشد قابل ارسال به دبیرخانه همایش هستند؛ برای ارسال پایان نامه ها ارائه فتوكپي صورت جلسه دفاع پايان‌نامه به همراه اثر، ضروري است.

روش ارسال آثار نیز نخست تکمیل فرم مربوطه به صورت اینترنتی یا مراجعه به دبیرخانه همایش و دوم ارسال دو نسخه از اثر همراه با فرم تکمیل شده ثبت اثر، به دبیرخانه همایش است؛ همچنین ارائه نسخه اصلی اثر، برای کتاب‌های ترجمه شده ضروری است.

گفتنی است، علاقه مندان می توانند با تلفن دبیرخانه به شماره 32914558- 025 و همچنین نشانی اینترنتی www.ketabeHowzeh.ir برای ارتباط با دبيرخانه همايش اقدام کنند؛ سامانه پیام کوتاه دبیرخانه نیز  100007020است.

یادآور می شود؛ مؤلفان و پژوهشگران حوزوی می توانند آثار علمی و پژوهشی خود را به نشانی پستی قم، بلوار امین، ابتدای بلوار جمهوری اسلامی، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، طبقه اول، دبیرخانه همایش کتاب سال حوزه ارسال کنند

گفتنی است، علاقه مندان می توانند فرم مربوط به همایش را از لینک زیر دانلود نموده و پس از تکمیل نمودن، به همراه 2 نسخه از اثر ارسال کنند./1330/ت۳۰۳/ج

   دانلود : form-sabtenam.haghighi-19.pdf           حجم فایل 154 KB

   دانلود : form-sabtenam.hoghoghi-19.pdf           حجم فایل 165 KB

 

ارسال نظرات