۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۵۰۴۶۴۱
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

بسیج در همه جا افتخارآفرین بوده است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه بسیج در هر جا که ورود پیدا کرده افتخارآفرین بوده است، گفت: ما وقتی به آرمان های مورد نظر خود می رسیم که گرسنه ای در جهان وجود نداشته باشد.
حجت الاسلام والمسلمین عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ظهر امروز در دیدار شورای عالی بسیج کارگری استان اظهار داشت: مسائل اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی دارای زیرمجموعه های فراوانی هستند و مسأله کارگری نیز یکی از مسائل اصلی اقتصادی است.

وی گفت: آنچه که می توان در تقسیم بندی های مختلف و کلی به آن نمره داد مسائل فرهنگی است، کارگران همه مانند یکدیگر کار می کنند اما درجه و نمره آن ها با هم متفاوت است و این نمره نیز فرهنگ تعیین می کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: کسی در جامعه موفق است که به صورت هدفمند و فرهنگی کار انسانی و الهی انجام دهد و آنچه که به این کار ارزش می دهد تفکر بسیجی است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه کاری که در قالب اقتصاد مقاومتی انجام شود هدفمند است، تصریح کرد: یکی از بهترین عبادات کسب روزی حلال است و وقتی که کار خدایی باشد تمام آن عبادت است.

وی با تأکید بر اینکه بسیج در هر جا که ورود پیدا کرده افتخارآفرین بوده است، ادامه داد: ما وقتی به آرمان های مورد نظر خود می رسیم که گرسنه ای در جهان وجود نداشته باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی یکی از اهداف آستان قدس رضوی را کمک به محرومان و محرومیت زدایی دانست و خاطرنشان کرد: تولیت آستان قدس رضوی به خوبی استان محروم خراسان جنوبی را می شناسد و غرفه هایی در آستان قدس رضوی در اختیار استان قرار گرفته تا محصولات کشاورزی و صنعتی خراسان جنوبی در آن عرضه شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: در نقاطی که محرومیت است و کار مشکل دارد، مشکلات را به صورت کامل مستند کنید و به تولیت آستان قدس رضوی ارسال شود و بنده نیز پیگیری خواهم کرد./202/880/ب1

ارسال نظرات