۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۴:۳۷
کد خبر: ۵۰۴۵۲۶
به همت آستان مقدس حضرت معصومه برگزار می شود؛

دوره معارفی سبک زندگی معنوی در پرتو آموزه های صحیفه سجادیه

مسؤول فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه(س) از برگزاری دوره معارفی «سبک زندگی معنوی در پرتو آموزه های صحیفه سجادیه» خبر داد.
سبک زندگی اسلامی

مریم شهبازی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان اینکه یکی از اهداف واحد فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه(س) در میان بانوان تقویت باورهای دینی است، گفت: واحد فرهنگی در همین راستا اقدام به برگزاری دوره های معارفی مختلفی برای بانوان کرده است.

وی افزود: یکی از دوره های معارفی که در تقویت اخلاق مندی در جامعه و خانواده بسیار مؤثر است، سبک زندگی معنوی در پرتو آموزه های صحیفه سجادیه است.

مسؤول فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه(س) تصریح کرد: در این دوره آموزه های سبک زندگی معنوی به استناد صحیفه سجادیه با رویکرد اخلاق محور از سوی اساتید حوزه علمیه در اختیار خواهران قرار می گیرد.

خانم شهبازی با اشاره به اینکه ثبت نام در این دوره محدود است، افزود: این دوره از ۲۳خرداد ماه آغاز به کار می کند.

مسؤول فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه (س) با بیان اینکه به خواهران شرکت کننده در این دوره گواهینامه پایان دوره اعطا خواهد شد، گفت: علاقه مندان برای ثبت نام در این دوره می توانند با شماره های ۳۷۱۷۵۵۱۲_۳۷۱۷۵۵۱۵ تماس بگیرند و اولویت پذیرش با کسانی خواهد بود که زودتر در این دوره ها ثبت نام کنند.

وی افزود: آستان مقدس حضرت معصومه(س) در زمینه های مختلف برای بانوان و نوجوانان دختر دوره های معارفی و قرآنی برگزار می کنند که بانوان و دختران نوجوان با حضور در این دوره ضمن تقویت باورهای خود در مقابل آسیب های اجتماعی و هجمه های مختلف فرهنگی خود می توانند پس از گذراندن این دوره ها به عنوان مبلغان فعال در این عرصه های فعالیت کنند./968/ت۳۰۳/ی

ارسال نظرات