۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۵۰۴۵۲۳

تظاهرات انزجار از حادثه تروریستی تهران در هند برگزار شد

تظاهرات اعلام انزجار و محکومیت دو حادثه تروریستی تهران با حضور گسترده علما و روحانیان در پایتخت هند برگزار شد.
تظاھرات مسلمانان دھلی

به گزارش خبرگزاری رسا، مسلمانان دهلی پایتخت هندوستان در اعتراض به حمله ترویستی به مجلس شورای اسلامی و حرم امام راحل(رہ) تظاهرات برگزار کردند.

در این تظاهرات که با حضور گسترده علما، ائمه جمعه و قشرهای مختلف مردم برگزار شد، تظاھر کنندگان فریاد «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر استکبار» و «مرگ آل سعود» سر زدند و آدمک ابوبکر بغدادی رھبر گروہ تروریستی داعش را آتش زدند.

تظاھران کنندگان، دین اسلام را دین امنیت و صلح توصیف و تأکید کردند که داعش و دیگر گروہ ھای تروریستی و حامیان آنان از دایره اسلام خارج هستند.

حجت الاسلام سید محمد قاسم امام جماعت مسجد منطقه جور باغ دھلی نو در این تظاهرات گفت: حمله به پایتخت جمھوری اسلامی یک حمله تلافی جویانه و انتقامی از سوی گروہ ھای تروریستی است که درپی شکست آنان در سوریه و عراق صورت گرفت.

وی کشته شدن جمعی از شهروندان بی گنا در این حمله را به شدت محکوم کرد و ابراز داشت: جمھوری اسلامی کشوری قدرتمند است و این ترقه بازی ھا نمی تواند روحیه مقاومتی آن را سست کند.

امام جماعت مسجد منطقه جور باغ دھلی نو افزود: اسرائیل و عربستان حامی تروریسم در منطقه هستند و جامعه جھانی باید علیه حامیان تروریسم اقدام جدی کند./۹۸۸/ب۹۰۲/د

اشھد نقوی
ارسال نظرات