۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۴
کد خبر: ۵۰۴۲۵۲
همزمان با تعطیلات تابستان؛

آستان مقدس حضرت معصومه میزبان دوره های سواد رسانه می شود

امور فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه(س) در ایام تعطیلات تابستان با محوریت دوره های معارفی سواد رسانه میزبان خواهران و نوجوان علاقه مند به این عرصه است.
سواد رسانه ای

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، گروه معارف امور فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه(س) در نظر دارد در راستای مسلح کردن خانواده ها به دانش رسانه در مقابله با فرهنگ مبتذل غربی و غربزدگی دو دوره معارفی ویژه مادران و نوجوانان با عنوان فضای مجازی بر گزار کند.

در این دوره ها موضوعاتی از قبیل انواع شبکه های اجتماعی و ماهواره ای و آسیب ها و راهکارها، شبکه جاسوسیNSA، سینمای هالیوود و آخرالزمانی، امنیت فضای مجازی و انواع پردازش تصویر ومتن، انیمیشن های روز دنیا معرفی ونقد، جنگ نرم، اصول زنجیره ای مدیریت رسانه وتکنو لوژی به روز و معرفی کمپانیهای سرمایه داری، نقش یهود در رسانه بررسی می شود.

لازم به ذکر است، ظرفیت این دوره ها محدود بوده و علاقه مندان برای ثبت نام می توانند به شبستان نجمه خاتون سلام الله علیها از۸ صبح تا ۱۴مراجعه کرده و یا با شماره های۳۷۱۷۵۵۱۵_۳۷۱۷۵۵۱۲ تماس بگیرند.

یادآوری می شود، اولویت پذیرش با کسانی است که زودتر در این دوره ها ثبت نام کنند و گفتنی است که تدریس این دوره ها اساتید برجسته حوزه علمیه و کارشناسان متخصص مؤسسه طوسی برعهده دارند./968/ت۳۰۳/ی

 

ارسال نظرات