۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۸
کد خبر: ۵۰۴۲۴۹
آیت الله شفیعی با اشاره به تشییع با شکوه شهدای حادثه تهران:

جهانیان پاسداری ملت از نظام اسلامی را مشاهده کردند

آیت الله شفیعی گفت: در جنایت اخیر تروریستی، جهانیان مراسم تشییع شهدا و جوش و خروش، حماسه های مردمی و شرکت هزاران نفر را در حمایت و ایستادگی بر دین و انقلاب دیدند.
آیت الله سید علی شفیعی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید علی شفیعی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در حاشیه سلسله سخنرانی های اخلاقی ـ معرفتی، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به حدیث «الحمدلله الذی جعل اعدائنا من الحمقاء و الجهلاء» از امام زین العابدین(ع) خاطرنشان شد: مصداق چنین سخنی را در عصر حاضر از سوی دشمنان اسلام و ایران اسلامی مشاهده می کنیم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به توطئه ها و قتل های فردی و گروهی، تحریم ها و جنایت های وارده دشمنان علیه انقلاب اسلامی گفت: آنها می بینند که این اقدامات تأثیری در ملت مبارز و مقاوم ما ندارد و این ملت برخاسته از اسلام ناب محمدی از دین، اقتصاد و انقلاب اسلامی حمایت و پاسداری می کنند.

وی اظهار داشت: دشمنان با وجود آگاهی از حمایت و پاسداری ملت از انقلاب اسلامی اما توطئه ها و نقشه های خود را تکرار می کنند و در جنایت اخیر تروریستی، جهانیان مراسم تشییع شهدا و جوش و خروش، حماسه های مردمی و شرکت هزاران نفر را دیدند.

آیت الله شفیعی عنوان داشت: حضور رؤسای قوای سه گانه، نماینده مقام معظم رهبری، شخصیت های تراز اول کشور و سیل خروشان ملت دلیل بر حمایت و ایستادگی مردم بر دین و انقلاب است اما دشمنان باز جنایت هایشان را تکرار می کنند.

وی افزود: ما در عین اینکه حوادث دردناک دشمنان را محکوم و تنفر خود را از اینگونه جنایت ها اعلام می کنیم؛ برای شهدای عالیقدر حادثه تروریستی علو درجات را از خداوند خواستاریم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان گفت: شهادت و روز شهادت شهیدان حادثه تروریستی را گرامی می داریم و پیروزی و مقاومت ملت ایران و  بازگشت سزای اعمال جنایت های استکبار و استعمار به خودشان را از خداوند منان طلب می کنیم./202/9456/ب1

ارسال نظرات