۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۵۰۴۲۰۷
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

تشییع پیکر شهدای حادثه تهران تکرار حماسه ۹ دی بود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه تشییع پیکر شهدای حادثه ترور تهران تکرار همان حماسه ۹ دی بود، گفت: اگر امروز در داخل مشکلی وجود نداشته باشد دشمن نمی تواند خللی را به نظام وارد کند.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ظهر امروز در دیدار نمایندگان ولی فقیه در ادارات و نهادهای استانی، اظهار داشت: ولادت امام حسن مجتبی(ع) را تبریک و حادثه ترور 17 خرداد در تهران را تسلیت عرض می کنم.

وی با بیان اینکه خون شهدا در دل این ملت اثر گذاشت و روز گذشته شاهد تشییع باشکوه پیکر مطهر شهدا بودیم، گفت: حادثه ترور 17 خرداد به بسیاری از معماهایی که برخی افراد برای این کشور درست کرده بودند پاسخ داد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه برخی در کشور داشتند جای شهید و جلاد دهه 60 را عوض می کردند، افزود: این حادثه و خون ها فرمایشات مقام معظم رهبری در 14 خرداد را به خوبی تعبیر کرد و برای کسانی که مغرضانه و عوام فریبانه همان شعار «نه غزه نه لبنان» جدیدی را القا می کردند آن را نیز حل کرد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: این حادثه تروریستی به همگان ثابت کرد که اگر جبهه ما در لبنان، سوریه و عراق نباشد، باید در شهرهای کشور خود با دشمن بجنگیم.

وی با بیان اینکه خون پاک شهدا بر روی افکار مرد کشور تاثیر داشت و جوسازی های منافقان را به طور کلی از دهان مردم حذف کرد، ادامه داد: اگر در کشور هر شخصی و یا نهادی به وظایف خود طبق قانون به درستی عمل می کرد هیچ گونه فرصتی برای بیگانگان در کشور فراهم نمی شد اما در این باره کوتاهی هایی صورت گرفته است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: جای تاسف دارد که بسیاری از کلمات و پیام های انقلاب اسلامی تقطیع می شود و به صورت کامل و درست برای مردم بیان نمی شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه تشییع پیکر شهدای حادثه ترور تهران که روز گذشته انجام شد تکرار همان حماسه 9 دی بود، اظهار کرد: اگر امروز در داخل مشکلی وجود نداشته باشد دشمن نمی تواند خللی را به نظام وارد کند.

وی افزود: واژه ها امروز سرنوشت ملت ها را مشخص می کند و دشمنان نیز با استفاده از این واژه ها ترور می کند و جوانان را با واژه ها فریب می دهد./202/880/ب1

ارسال نظرات