۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۹
کد خبر: ۵۰۴۰۹۲

شیعیان کشمیر حملات تروریستی تهران را محکوم کردند

جماعت شیعیان استان جامو در کشمیر، حملات بزدلانه تروریستی در مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره) را به شدت محکوم کرد.
حمله تروریستی به تهران

به گزارش خبرگزاری رسا، در جلسه ای برای پاسداشت شهدای حمله تروریستی روز چهارشنبه که جماعت شیعیان جامو برگزار کرد، بسیاری از مقامات شیعه این منطقه از جمله حجت الاسلام عاشق‌حسین‌خان، مولانا سید کوثر جعفری، مولانا، زوار کربلایی، آقای غلام مود غنی، آقای مود یوسف پاتان شرکت کردند.

حجت الاسلام عاشق‌حسین‌خان رییس جماعت شیعه جامو در این جلسه گفت که این حمله بزدلانه، توطئهای از سوی صهیونیست ها و عوامل آنان یعنی آلسعود است تا نظام اسلامی یعنی نظام ولایت را تخریب کنند. اما بی شک آنان همیشه در توطئه های شوم خود شکست خواهند خورد.

وی افزود: ما برای فدای جان خود در جهت حمایت از انقلاب اسلامی آماده هستیم. انقلابی که طی آن امام خمینی اسلام واقعی را به قدرت رساند و در حال حاضر نیز بدون هیچ خطایی از سوی رهبر عالی امت اسلامی یعنی آیت الله سید علی خامنه ای هدایت می شود.

چهارشنبه هفته گذشته عده ای از عناصر خودفروخته وابسته به داعش، در عملیات کور تروریستی عده ای از مردم بی گناه را کشته و زخمی کردند./۸۴۷/ب۹۰۳/ف

 

ارسال نظرات