۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۲
کد خبر: ۵۰۴۰۷۲

ابراز همدردی حوزه های علمیه هند با مردم ایران در خصوص حملات تروریستی تهران

مجمع مدیران حوزه های علمیه و مدارس دینی هندوستان با ابراز همدردی با مردم ایران، شهادت ۱۷ نفر در حمله تروریستی در تهران را تسلیت گفتند.
مسلمانان هند

به گزارش خبرگزاری رسا، علما، مدیران، اساتید و طلاب حوزه علمیه هندوستان با صدور بیانیه مشترکی اعلام کردند برهمه روشن است که این جنایت وحشیانه در آستانه پیروزی های جبهه مقاومت در عراق و سوریه و نابودی داعش با پشتیبانی عوامل استکبار جهانی و حکام مرتجع منطقه با هدف تفرقه وتضعیف وحدت مسلمانان طراحی شده است.

درادامه این مطلب اضافه شده است دشمنان اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی بدانند ما پیروان خط سرخ کربلا تا آخر برای دفاع از آرمان های اسلام ناب محمدی و مکتب ولایت در کنار ولی امر مسلمین ایستاده ایم و هرگز درتصمیم واراده خود متزلزل نخواهیم شد.

سازمان دانشجویان مسلمان هند نیز با صدور بیانیه جداگانه ای حمله تروریستی در حرم مطهر امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی را محکوم کرد.

دربخشی ازاین بیانیه، دانشجویان مسلمان خواستار وحدت کشورهای جهان برای مبارزه با اقدامات مخوف و ضد انسانی تروریست ها شده است.

صبح روز چهارشنبه در دو حمله تروریستی جداگانه، ساختمان مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی(ره) هدف تیراندازی مهاجمان انتحاری مسلح قرار گرفت که در جریان آن 17 نفر شهید شده و 52 نفر مجروح شدند.

به گفته منابع امنیتی، با هوشیاری ماموران حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) یکی از مهاجمان انتحاری قبل از اقدام مورد اصابت گلوله قرار گرفت و فرد انتحاری دیگر نیز خود راز سه مهاجم به مجلس شورای اسلامی یک تروریست خود را منفجر کرد و 2 تن دیگر از سوی نیروهای امنیتی و حفاظتی به هلاکت رسیدند.

گروه تکفیری تروریستی داعش مسؤولیت این حملات را بر عهده گرفته است./۸۴۷/ب۱۰۳/ف

منبع: ایرنا

ارسال نظرات