۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۷
کد خبر: ۵۰۳۸۹۳
امام جمعه دهلی هند:

دشمن درصدد انتقام از بزرگترین حامی مقاومت است

یکی از روحانیان شیعه هند حمله تروریستی در تهران را محکوم کرد و اظهار داشت که ملت ایران تا آخرین نفس به دفاع از اسلام و ولایت می پردازد.
حوادث تروریستی مجلس

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید محمد محسن تقوی رییس مجمع مدیران حوزہ ھای علمیه و مدارس دینی ھندوستان با صدور پیامی حادثه تروریستی در مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی(رہ) را محکوم کرد.

حجت الاسلام تقوی گفت: این حمله تروریستی در آستانه پیروزی جبھه مقاومت در عراق و سوریه و نابودی داعش و دیگر گروہ ھای تروریستی و شکست قدرت ھای حامی آن، نشان دهنده انتقام گیری از بزرگترین حامی جبھه مقامت است.

وی تصریح کرد: استکبار جھانی و دشمنان قسم خوردہ اسلام با ھمراھی حکام مرتجع منطقه می خواھند با ایجاد اختلاف، تفرقه، بحران و ناامنی در کشوری که بزرگترین حامی جبھه مقامت است به اھداف خود در منطقه برسند اما خداوند متعال توطئه آنان را ناکام خواھد ساخت.

امام جمعه شھر دھلی ھند افزود: دشمن بداند که در محاسبات خود اشتباہ کردہ است زیرا دلاورمردان جمھوری اسلامی ایران پیرو خط سرخ کربلا هستند و تا آخرین نفس در دفاع از آرمان ھای انقلاب اسلامی و ولایت پایدار خواھند بود تا پرچم ولایت به وارث حقیقی صاحب الزمان(عج) برسد.

وی با اشاره به سخنان روز گذشته رھبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشت: چنین حوادثی خللی در ارادہ ملت و مسؤولان بوجود نخواھد آورد و ملت ایران اھداف را خود قدرتمندانه ادامه خواھد داد.

این روحانی هندوستانی، شھادت جمعی از شهروندان را تسلیت گفت و شفای عاجل مجروحان را از خداوند متعال خواستار شد../۹۸۸/ب۹۰۲/د

اشھد نقوی
ارسال نظرات