۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۶
کد خبر: ۵۰۳۸۶۶
آیت الله طه محمدی:

تجویز داروهای بی مصرف و اضافی از توطئه های یهود است

نماینده مردم همدان در خبرگان گفت: تجویز داروهای بی مصرف و اضافی از ثمرات طب جدید است و یکی از توطئه های یهود برای فروش داروهای خود، ترویج مصرف گرایی در دارو است.
طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی در دیدار با خانواده حجت الاسلام والمسلمین اسدی، استاد فقید حوزه علمیه همدان، اظهار داشت:‌ در کلامی از ابن سینا آمده است که اگر کسی یک درهم برای پیشگیری از بیماری هزینه کند بهتر از این است که هزار درهم برای درمان هزینه کند.

وی در ادامه افزود: امروزه طب مدرن رسمیت دارد و طب سنتی اسلامی رسمیت ندارد و به همیت دلیل جامعه در برابر اشتباهات پزشکی مدرن سکوت می کند.

آیت الله طه محمدی ابراز داشت: اگر یک اشتباه از سوی پزشکان سنتی برای فراد جامعه رخ دهد، فریاد جامعه را مختل می کند اما هر روز اشتباهات پزشکی نوین افراد زیادی را گرفتار می کند و کسی پاسخگو نیست.

وی در ادامه با بیان این که استفاده بی رویه داروهای مسکن در جامعه ره آورد پزشکی نوین در جهان است، خاطرنشان کرد: امروزه به اقرار اطبای نوین سالانه چندین میلیارد قرص اضافه برای بیماران تجویز می شود که در آینده معضلات فروانی به همراه خواهد داشت.

نماینده مردم همدان در خبرگان یادآور شد: تجویز داروهای بی مصرف و اضافی از ثمرات طب جدید است و یکی از توطئه های یهود برای فروش داروهای خود، ترویج مصرف گرایی در دارو است.

وی در پایان گفت: رحلت حجت الاسلام والمسلمین اسدی ضربه جبران ناپذیری بر پیکره حوزه علمیه همدان وارد کرد و وی یکی از خطبا و اساتید بی نظیر استاد همدان محسوب می شد./۹۷۹/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات