۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۵۰۳۸۶۱
رییس مرکز اسلامی اسوه هند:

حادثه تهران گرگ صفتی تروریست ها را ثابت کرد

رییس مرکز اسلامی اسوه هند حمله تروریستی تهران را به شدت محکوم کرد و گفت: این حادثه تروریستی اراده ملت ایران را سست نخواهد کرد.
حمله تروریستی به تهران

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سيد حميد الحسن زيدى رییس مرکز اسلامی اسوہ ھند، با صدور بیانیه ای حمله تروریستی مجلس شورای اسلامی و حرم امام راحل را به شدت محکوم و با ملت جمھوری اسلامی ابراز و ھمدردی کرد.

وی با بیان این که حادثه تهران و شھادت شهروندان بی گناه بار دیگر گرگ صفتی استکبار جهانی آمریکا و اسرائیل را نشان داد، افزود: حمله وحشیانه داعش علیه زائران و مجاوران حرم امام خمینی(رہ) و بخش مراجعات مردمی مجلس بیانگر طبع درندگی آنان است.

حجت الاسلام زيدى با اشارہ به این که سپاہ پاسداران انقلاب اسلامی و دستگاہ ھای امنیتی جمھوری اسلامی ایران پاسخ محکمی به توطئه کنندگان منطقه عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی خواھند داد، تصریح کرد: حادثه تروریستی تھران ارادہ فولادین ملت غیور ایران را در مبارزہ با تروریسم سست نخواھد کرد.

وی با اعلام محکومیت و انزجار مدیران، کارمندان و دانش آموختگان رییس مرکز اسلامی اسوہ ھند از عاملان این حمله ترویستی، شهادت جمعی از شهروندان جمهوری اسلامی ایران را تسلیت و شفای عاجل مجروحان را از خداوند منان مسألت کرد./۹۸۸/ب۹۰۳/د

اشھد نقوی
ارسال نظرات