۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۳:۰۲
کد خبر: ۵۰۳۶۹۴
استاد سطح عالی حوزه علمیه همدان؛

حجت الاسلام والمسلمین اسدی دار فانی را وداع گفت

این استاد انقلابی که شاگرد برجسته آیت الله غلامرضا رحمانی همدانی بود، علوم حوزوی را به صورت دقیق از استاد خود دریافت کرده و به شاگردان بی شمار خود در استان همدان منتقل کرد.
حجت الاسلام مسلم اسدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام والمسلمین مسلم اسدی استاد سطح عالی حوزه علمیه همدان شب گذشته دعوت حق را لبیک گفت.

به گزارش خبرنگار رسا؛ این استاد حوزه علمیه هفته گذشته در یک سانحه رانندگی در همدان به بیمارستان منتقل شد و شب گذشته در حین عمل جراحی شکستگی پا، جان به جان آفرین تسلیم کرد.

گفتنی است حجت الاسلام والمسلمین اسدی از اساتید برجسته حوزه علمیه همدان محسوب می شد که سابقه تدریس در همه سطوح حوزه را در کارنامه خود ثبت کرده بود.

این استاد انقلابی که شاگرد برجسته آیت الله غلامرضا رحمانی همدانی بود، علوم حوزوی را به صورت دقیق از استاد خود دریافت کرده و به شاگردان بی شمار خود در استان همدان منتقل کرده بود.

این خطیب توانمند سالیان سال در تبیین معارف اهل بیت عصمت و طهارت(ع) کوشید و معارف فقه جعفری را به شاگردان مکتب امام صادق(ع) و و مردم ولایت مدار همدان منتقل کرد.

گفتنی است حوزه علمیه همدان، دفتر نماینده ولی فقیه در استان، رییس شورای سیست گذاری ائمه جمعه استان این واقعه غمبار را به حضرت ولی عصر(عج)، آیت الله نوری همدانی، شاگردان و مردم ولایت مدار همدان تسلیت گفته و برای بازماندگان ایشان از خداوند صبر جمیل مسالت کردند./979/۲۰۲/ب۱

 

ارسال نظرات