۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۵۰۳۴۶۹
در قالب سومین نشست پرسش و پاسخ؛

حجت الاسلام وافی میهمان پویش حمایت از مبلغان دینی می شود

سومین نشست پرسش و پاسخ پویش حمایت از مبلغان دینی با حضور حجت الاسلام وافی از اساتید حوزه علمیه قم برگزار می شود.
حجت الاسلام مرتضی وافی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مرتضی وافی استاد حوزه علمیه قم به منظور پاسخگویی به سؤالات مبلغان، میهمان پویش حمایت از مبلغان دینی می شود.

«تبلیغ و آداب و فنون مرثیه خوانی» موضوع این برنامه است و مبلغان می توانند پرسش های خود در چارچوب موضوع یاد شده را مطرح و پاسخ های حجت الاسلام والمسلمین وافی پیرامون این سؤالات را دریافت کنند.

حجت الاسلام وافی از اساتید حوزه علمیه قم است که طی سالهای گذشته دوره های آموزشی فراوانی با موضوع فن رثا و خطابه و نیز روضه خوانی برای طلاب علوم دینی برگزار کرده است.

گفتنی است این نشست های پرسش و پاسخ با هدف بهره گیری از تجربیات مبلغان برجسته حوزوی و فعالان عرصه تبلیغ و همچنین برنامه ریزی در جهت استفاده از ظرفیت های موجود تبلیغ در حوزه علمیه برگزار می شود.

تاکنون حجت الاسلام راستگو از مبلغان برجسته حوزوی و حجت الاسلام رضوی مهر عضو هیأت رییسه مجمع نمایندگان طلاب با حضور در این پویش، پاسخگوی سؤالات مبلغان بوده اند.

 یادآور می شود پویش مجازی حمایت از مبلغان دینی از ابتدای ماه مبارک رمضان به همت خبرگزاری رسا و توسط جمعی از طلاب و مبلغان دینی و با همکاری و همفکری اساتید حوزوی راه اندازی شده است و علاقمندان برای پیوستن به این پویش می توانند به نشانی  https://t.me/joinchat/AAAAAEPaoUV1RI0n0snpTw مراجعه کنند./872/ت۳۰۲/ی

ارسال نظرات