۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۵۰۲۶۵۷
شیخ نعیم قاسم:

هر که در برابر امام خمینی ایستاد شکست خورد

معاون دبیرکل حزب الله لبنان تأکید کرد که امام خمینی(ره) با شکست بیگانه بود و هر که در برابر ایشان ایستاد محکوم به شکست شد.
شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم بیست و هشتمین سالروز ارتحال امام خمینی(ره) که از سوی سفارت جمهوری اسلامی ایران در لبنان برگزار شد، با اشاره به اینکه روحیه عزت و رحمت وآزادی را از امام فراگرفتیم، گفت: امام در راستای تثبیت روند پیشرفت و انتقال از مرحله سرسپردگی به انقلاب و مقاومت و از گمراهی به هدایت فعالیت کرد، اسلام را به جایگاه متمدنانه بازگرداند، صدای دین را به سراسر جهان رساند، و با سلاح ایمان و قدرت ملت در برابر مستکبران ایستاد و ظلم و جبروت را متزلزل کرد.

وی افزود: این مرد بزرگ هیچگاه شکست نخورد و هر که در برابر او ایستاد محکوم به شکست شد. ایرانی که امام خمینی(ره) پایه گذاری کرد استقامت در راه دین و تربیت در مقاومت را به ما هدیه داد و ما را در راستای آزادی سرزمین و مبارزه با خطر تکفیری ها یاری رساند.

عضو ارشد حزب الله تصریح کرد: امام خمینی دو نوع رهبری را کشف کرد؛ رهبری دینی و ستمگران مدعی خلافت. چاپ میلیون ها جلد قرآن از سوی مدعیان خلافت بی فایده است چرا که آنان هزاران تن از شهروندان یمنی را به قتل رسانده و هیچ صدایی در جهان مدعی متمدن و دموکراسی شنیده نمی شود.

شیخ نعیم قاسم با اشاره به اینکه همجواری با کعبه و پرداخت جزیه به آمریکا هیچ سودی برای عربستان ندارد، اظهار داشت: ملت های مقاومت در آزادی سرزمین های خود ثابت قدم هستند و دوران سرسپردگی به پایان رسیده و زمان مقاومت آمده است. هنگامی که سربازان خدا در میدان حضور یابند سایه خلیفه نیز محو خواهد شد.

این روحانی لبنانی ادامه داد: ما در برابر نسلی پرورش یافته بر اساس اندیشه و سیره امام خمینی قرار داریم که توانستند اسطوره ارتش شکست ناپذیر را به زمین بزنند و تکفیری ها را با استقامت در سوریه از هم گسیختند. دستاورد سوریه به هیچ وجه اندک نیست چرا که اگر این دستاورد بدست نمی آمد نقشه مدیترانه جدید محقق می شد.

وی درباره تهدیدهای مستمر رژیم صهیونیستی تأکید کرد که آنها به این تهدیدها دل بسته اند اما شرایط جنگ جدید برای آنها محقق نیست ولی به صهیونیست ها یادآور می شویم که ما از قدرت و تکنولوژی نوین برخوردار هستیم و به هیچ وجه از دشمن نمی ترسیم بلکه این صهیونیست ها هستند که از مردان مقاومت هراس دارند.

شیخ نعیم قاسم از برگزاری پرشور انتخابات ریاست جمهوری ایران ابراز خرسندی کرد و گفت: این انتخابات با رقابتی شریفانه برای اسلام همراه شد که این مساله نشان دهنده احترام نظام به آزادی ملت است. این موضوع از رهبری و نظارت شبانه روزی امام خامنه ای بر انقلاب نشأت می گیرد. این در حالی است که ثروت های امت از سوی برخی حاکمان اسلامی هدر می رود که آخرین مورد آنیز 480 میلیارد دلار بود.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان در بخش پایانی سخنان خود به استقامت ملت بحرین در برابر دیکتاتوری آل خلیفه درود فرستاد و خطاب به دولت های منطقه اظهار داشت: نجات شما منوط به همکاری با ایران است و اگر واقعا یکپارچه و دغدغه مند ملت های منطقه هستند ایران دروازه های خود را گشوده است. شما در گذشته با ایران جنگیدید اما این کشور صفحه جدیدی را می گشاید./980/ب902/د

ارسال نظرات