۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷
کد خبر: ۵۰۲۴۱۵
با حضور حجت الاسلام والمسلمین اختری؛

مراسم سالگرد ارتحال امام در خوزستان برگزار می شود

سالگرد ارتحال امام در خوزستان با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین اختری در مصلای امام خمینی(ره) اهواز برگزار می شود.
برگزاری بزرگداشت بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام در خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، مراسم گرامیداشت بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام در خوزستان همزمان با سراسر کشور از ساعت 18 تا 20 در مصلای امام خمینی(ره) اهواز برگزار می شود.

در این مراسم گرامیداشت، حجت الاسلام والمسلمین اختری، دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت(ع) به عنوان سخنران، بیاناتی درباره امام امت، اندیشه های الهی، انقلاب اسلامی و بازتاب آن در عرصه جهانی بیان خواهد داشت؛ چنان که عزاداری و سوگواری نیز پیش از سخنرانی برگزار خواهد شد.

همچنین مراسم بزرگداشت قیام الهی 15 خردادماه سال 42 روز دوشنبه در ساعت 10:30 در مسجد آیت الله شفیعی برگزار می گردد که سخنران آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

امسال به دلیل تقارن ماه مبارک رمضان با سالگرد ارتحال امام اعزام عزاداران به حرم مطهر صورت نخواهد گرفت؛ از این رو شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در خوزستان حضور 10 هزار نفر را در بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام را پیش بینی کرد؛ چنان که رییس ستاد ارتحال امام در خوزستان از برگزاری بیش از 5 هزار برنامه در روزهای 14 و 15 خردادماه در سطح استان و با مشارکت نهادهای مردمی و دولتی، سازمان ها و ادارات در مساجد، حسینیه ها، مراکز فرهنگی، مصلاها خبر داد./9456/۱۰۱/ب2

ارسال نظرات