۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۲
کد خبر: ۵۰۲۱۳۶
معاون آموزش مدرسه علمیه امام موسی کاظم شادگان خبر داد؛

راه اندازی کانون های تفسیر قرآن و پاسخ به شبهات در مدرسه امام کاظم

حجت الاسلام مقدم از راه اندازی کانون های تفسیر قرآن و پاسخ به شبهات در مدرسه علمیه امام موسی کاظم(ع) شادگان خبر داد و گفت: در سال جاری نیز برای ارتقای سطح پژوهش طلبه ها کارگاه های آموزش مقاله نویسی را برگزار کردیم.
شبهات حوزه علمیه

حجت الاسلام حسین مقدم، معاون آموزش مدرسه علمیه امام موسی کاظم(ع) شادگان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به جذب استاد سطح سه در سال تحصیلی جاری برای تدریس پایه دهم، ابراز داشت: همچنین استادی را در زمینه تفسیر و شبهات جذب کردیم که کانون های تفسیر قرآن و پاسخ به شبهات وهابیت و یمانی را در سال آینده تشکیل خواهیم داد.

معاون آموزش مدرسه علمیه امام موسی کاظم(ع) شادگان با اشاره به برگزاری جلسات اخلاق هفتگی، اظهار داشت: کلاس های تفسیر قرآن و پاسخ به شبهات را پیش از اردیبهشت ماه و به مدت دو هفته برگزار کردیم که روزانه یک ساعت تفسیر و یک ساعت پاسخ به شبهات بحث می شود و 5 طلبه حافظ قرآن در مدرسه به تحصیل می پردازند.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه آیه های تبلیغی و تهذیبی در کلاس مورد بحث و کنکاش قرار می گیرند، افزود: تجهیز کلاس های درسی، سالن امتحانات، برگزاری کلاس های مباحثه از سوی معاونت آموزش و اساتید، ثبت روزانه مباحثات صورت گرفته طلبه ها و درج نمره های امتحان و مباحثه از دیگر فعالیت های معاونت آموزش است.

حجت الاسلام مقدم با بیان اینکه 10 استاد بومی در مدرسه به تحصیل می پردازند، گفت: اعزام به مشهدمقدس و برگزاری کلاس های مشاوره و خانواده برای اساتید و طلبه های متأهل را در سال پیش رو خواهیم داشت و همچنین پس از برگزاری کارگاه های مقاله نویسی و آموزش کیفیت مقاله نویسی در نیمسال دوم تحصیلی جاری 50 مقاله علمی به مرکز مدیریت ارائه شد.

وی با اشاره به برگزاری کنگره های شعری متعدد در شادگان، اظهار داشت: طلبه های مدرسه نیز در کنگره ها حضور و اشعاری را می سرایند اما در خود مدرسه کنگره و مسابقات شعری برگزار نشده است.

معاون آموزش مدرسه علمیه امام موسی کاظم(ع) شادگان با بیان اینکه طلبه ها هم اکنون در پایه های دوم تا نهم مشغول تحصیل هستند، اظهار داشت: در این مدرسه 80 طلبه به تحصیل اشتغال دارند.

این مقام مسؤول در پایان خاطرنشان کرد: امتحانات نیمسال دوم تحصیلی جاری در 10 تا 18 تیرماه برگزار می شود و سال تحصیلی جدید نیز 8 شهریورماه آغاز خواهد شد./9456/۳۰۳/ب2

ارسال نظرات