۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۷
کد خبر: ۵۰۱۷۰۵
امام جمعه زرگرشهر:

تقویت نظام اسلامی در ابعاد مختلف ضروری است

حجت الاسلام شیخی وظیفه مسؤولان اجرایی را در این برهه از تاریخ کشور مهم دانست و گفت: امروز تقویت نظام اسلامی و قدرتمند کردن آن به لحاظ ساختارهای اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و سیاسی یک ضرورت فوری است.
محسن شیخی عزیزی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام محسن شیخی، امام جمعه زرگرشهر امروز در جمع با فرماندهان پایگاه های بسیج منطقه لاله آباد بابل با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات، گفت: مردم مانند گذشته با حضور پرشور خود در انتخابات برگ زرینی از حضور در صحنه و حمایت از نظام اسلامی را به ثبت رساندند.

وی با تقدیر از مشارکت بالای مردم در انتخابات شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری، اظهار داشت: مشارکت بالای مردم در انتخابات نشان دهنده اعتماد و اطمینان مردم به نظام اسلامی است و این درصد از مشارکت حسرت بسیاری از کشورهای مدعی دموکراسی در دنیا را بر انگیخت.

استاد حوزه علمیه با انتقاد از برخی بداخلاقی ها در جریان تبلیغات انتخابات از سوی تعدادی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و حامیان آن ها، خاطرنشان کرد: متاسفانه خطوط قرمز اخلاقی و مسائل امنیتی کشور در انتخابات شکسته شد و توهین های ناروایی صورت گرفت که این بداخلاقی ها شایسته نظام اسلامی نیست.

وی ادامه داد: امروز کشور نیازمند وحدت، کار و تلاش صادقانه و اجرای دقیق منویات و دستورهای مقام معظم رهبری است و مسؤولان با پایان دادن به بگو مگوهای سیاسی و حاشیه سازی های هزینه بر برای کشور، به دنبال خدمت صادقانه به ویژه طبقه محروم جامعه باشند.

حجت الاسلام شیخی وظیفه مسؤولان اجرایی را در این برهه از تاریخ کشور مهم دانست و تاکید کرد: امروز تقویت نظام اسلامی و قدرتمند کردن آن به لحاظ ساختارهای اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و سیاسی یک ضرورت فوری است.

وی با بیان این مطلب که مسؤولان باید برای اصلاح در کشور پذیرای انتقادهای سازنده باشند، گفت: برای پیشرفت کشور و اعتلای نام نظام مقدس جمهوری اسلامی از هر مسؤولی که صادقانه بر اساس تبعیت از ولایت فقیه و قانون عمل کند، حمایت می کنیم و هرگونه کوتاهی و ضعفی را با نصیحت تذکر خواهیم داد.

امام جمعه زرگرشهر با اظهار همدردی با مردم بحرین و محکوم کردن جنایت اخیر در این کشور، تصریح کرد: حمله وحشیانه به منزل عالم بزرگ کشور بحرین و شهادت و مجروح کردن تعداد زیادی از مردم این کشور نخستین دستاورد سفر رییس جمهور آمریکا به منطقه است.

وی ادامه داد: آل خلیفه با حمله وحشیانه به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم، سند دیگری از نقض حقوق بشر و حمایت آمریکا از نظام مستکبر در این کشور را نشان داد.

حجت الاسلام شیخی معیارهای دوگانه حقوق بشر از سوی غرب را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: امروز حقوق بشر ابزاری برای غرب برای تحمیل خواسته های خود بر ملت ها تبدیل شده است و سکوت مرگ آور کشورها و سازمان های مدعی حقوق بشر در قبال جنایت های وحشیانه آل خلیفه و آل سعود یک بی آبرویی نزد افکار عمومی جهان محسوب می شود.

وی افزود: قرارداد تسلیحاتی بی نظیر آل سعود با آمریکا و قرارداد سرمایه گذاری این شجره ملعونه خبیثه در آمریکا برای گرفتن مجوز نقض حقوق بشر و کشتارهای مردم بی گناه در یمن، بحرین و سوریه است.

استاد حوزه علمیه ضمن تاکید بر این که آه مردم مظلوم بحرین و یمن دامن آل سعود و آل خلیفه را خواهد گرفت، اظهار داشت: آل سعود امروز به گاو شیرده آمریکا برای ایجاد رونق اقتصادی در این کشور و به راه انداختن جنگ های نیابتی در منطقه تبدیل شده است و آمریکا از این نظام برای تامین منافع خود بهره می گیرد.

وی ادامه داد: تهدید سران آل سعود علیه ایران، در حقیقت به راه افتادن ساعت شنی نابودی این رژیم دست نشانده است./202/1313/ب1

ارسال نظرات