۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۶
کد خبر: ۵۰۱۶۸۷
علمای شیعه و سنی لبنان:

انتخابات باشکوه ایران سیلی محکمی بر صورت شیطان بزرگ بود

تجمع علمای شیعه و سنی لبنان برگزاری باشکوه انتخابات ریاست جمهوری را سیلی محکمی بر صورت استکبار جهانی توصیف کرد.
تجمع علمای مسلمان لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، تجمع علمای مسلمان لبنان متشکل از علمای شیعه و سنی این کشور در پیام های جداگانه به حضرت آیت الله خامنه ای، دکتر حسن روحانی و محمد فتعلی سفیر ایران در بیروت، برگزاری باشکوه انتخابات ریاست جمهوری ایران را تبریک گفت.

در پیام به رهبر معظم انقلاب اسلامی آمده است: ملت مسلمان و قهرمان ایران ثابت کرد که به فضل رهبری حکیمانه شما در اوج بیداری و تمسک به مبانی اسلام قرار دارد. چنین حضور گسترده ای در پای صندوق های رأی در بسیاری از کشورهای مدعی دموکراسی دیده نمی شود.

تجمع علمای مسلمان افزود: ملت ایران الگوی بزرگی برای ملت های جهان اسلامی است که به دنبال آزادی و مشارکت در تعیین سرنوشت کشور هستند. این انتخابات سیلی محکمی بر صورت استکبار جهانی به ویژه شیطان بزرگ آمریکا به شمار می آید که به تحریم انتخابات از سوی مردم در اعتراض به نظام چشم دوخته بود اما مردم ایران انتفاضه کردند تا حمایت قاطع خود را از دولت و مبانی نظام نشان دهند.

این تجمع تصریح کرد: از خداوند متعال به دلیل این پیروزی تشکر کرده و این دستاورد بزرگ که سبب افزایش روحیه مسلمانان جهان شده است را به شما تبریک می گوییم. پایبندی خود را به رهبری حکیمانه شما اعلام کرده و با توجه به اینکه در راستای وحدت اسلامی فعالیت می کنیم از شما می خواهیم ما را ارشاد و راهنمایی کنید.

جمهوری اسلامی ایران مورد تایید مستضعفان جهان است

در پیام به دکتر حسن روحانی نیز اظهار شده است: انتخاب مجدد شما را تبریک گفته و از خداوند متعال می خواهیم شما را در ایستادگی در برابر پروژه های استکبار جهانی علیه امت اسلامی به ویژه توطئه های آمریکایی و صهیونیستی جهت سنگ اندازی در برابر تقویت دولت اسلامی ایران که مورد تایید مستضعفان جهان است، یاری کند.

علمای شیعه و سنی لبنان ادامه دادند: استکبار جهانی به شدت برای گسترش فتنه میان مذاهب اسلامی خصوصا سنی و شیعه تلاش می کند. ما از زمان تاسیس تجمع به مبارزه با این فتنه و تحکیم وحدت اسلامی پرداخته است.

آنان خاطرنشان ساختند: اطمینان داریم به سیره امام خمینی(ره) و با رهنمودهای امام خامنه ای ولی امر مسلمانان به دفاع از مسائل مسلمانان و مستضعفان جهان به ویژه مساله فلسطین ادامه خواهید داد. 

تجمع علمای مسلمان لبنان همچنین در پیامی به سفیر ایران در بیروت برگزاری باشکوه انتخابات ایران را پیروزی بزرگ توصیف و ابراز امیدواری کردند که دولت جدید بتواند در مسؤولیت های خود که تحت نظر ملت قرار دارند، موفق باشد./980/ب901/د

ارسال نظرات