۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۵
کد خبر: ۵۰۱۶۸۵
مدیرکل اوقاف لرستان عنوان کرد؛

فعالیت ۲۴۰ مربی در برگزاری مسابقات قرآنی اوقاف لرستان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان با اشاره به برگزاری چهلمین دوره مسابقات قرآنی اوقاف در لرستان، گفت: در این راستا ۲۴۰ مربی قرآن فعالیت دارند.
قرآن کریم

حجت الاسلام مرتضی خاکباز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب در جهت تربیت حافظان قران بیان داشت: در این راستا هر سال مسابقات قرآنی اوقاف برگزار می شود.

وی با بیان اینکه امسال چهلمین دوره مسابقات قرآنی اوقاف لرستان در حال برگزاری است، افزود: این مسابقات در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می شود.

حجت الاسلام خاکباز با اشاره به اینکه مرحله شهرستانی این مسابقات برگزار شده است، خاطرنشان کرد: برگزیدگان این دوره در مرحله استانی شرکت خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه در راستای تربیت قرآن آموز سهم استان لرستان 10 هزار نفر است، گفت: با توجه به استقبال گرم مردم هر سال این سهمیه افزایش می یابد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان در ادامه با اشاره به فعالیت 240 مربی قرآن در زمینه تربیت حافظان قرآن خاطرنشان کرد: این مربیان دوره های آموزشی لازم را در قم گذرانده اند.

برگزاری 10 محفل انس با قرآن در لرستان

حجت الاسلام خاکباز در ادامه از برگزاری 10 محفل انس با قرآن با حضور قاریان مصری در لرستان خبر داد و گفت: این محافل با حضور سه قاری مصری نیمه دوم ماه مبارک رمضان در لرستان برگزار می شود.

وی افزود: در راستای برگزاری طرح ضیافت الهی نیز تا پایان ماه مبارک رمضان مبلغان اعزامی در امامزادگان شاخص استان مشغول فعالیت هستند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان بیان داشت: ترویج و تبیین آموزه های دینی، پاسخگویی به سؤالات و شبهات دینی، تقویت معنویت و اخلاق و گسترش ارزشهای دینی را از اهداف فعالیت مبلغان عنوان کرد./302/9459/ب1

ارسال نظرات