۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۱
کد خبر: ۵۰۱۶۷۹
از سوی مدرسه المهدی اهواز صورت گرفت؛

برگزاری جشنواره مقاله نویسی علامه طباطبایی

معاون پژوهش مدرسه المهدی(عج) اهواز از برگزاری «جشنواره مقاله نویسی علامه طباطبایی» در جهت تقویت روحیه پژوهشی در میان طلاب و شناسایی نخبگان خبر داد.
کتاب «الفبای مقاله نویسی»

حجت الاسلام ورناصری، معاون پژوهش مدرسه المهدی(عج) اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، ابراز داشت: این معاونت در جهت تقویت روحیه پژوهشی در میان طلاب، شناسایی نخبگان و استعدادهای علمی برتر و تقویت فرهنگ پژوهش و نگارش آثار علمی اقدام به برگزاری جشنواره داخلی تحت عنوان «جشنواره مقاله نویسی علامه طباطبایی» در سال تحصیلی 95 ـ 96 کرده است.

معاون پژوهش مدرسه المهدی(عج) اهواز با بیان اینکه جشنواره «جشنواره مقاله نویسی علامه طباطبایی» تلفیقی از جشنواره داخلی و جشنواره علامه حلی و فعالیت های کلاسی ـ پژوهشی طلاب است که مقالات به دست آمده در آن به عنوان فعالیت های کلاسی ـ پژوهشی طلاب ثبت شده اند.

این مقام مسؤول با بیان اینکه مقاله های ثبت شده به جشنواره علامه حلی ارسال خواهند شد، افزود: تقویت نشاط علمی و گسترش روحیۀ پژوهش در بین طلاب، شناسایی نخبگان و استعدادهای علمی برتر طلاب و حمایت از آنان، تقویت فرهنگ پژوهش و نگارش آثار علمی از جمله اهداف جشنواره علامه طباطبایی در مدرسه است.

حجت الاسلام ورناصری افزایش سطح مشارکت و رقابت طلاب در عرصه‌های علمی ـ پژوهشی،  زمینه‏‌سازی و هدایت طلاب مستعد به گرایش‌های تخصصی علوم حوزوی، ورود مستقیم تحقیق و پژوهش در فرآیند آموزش و تشویق و ترغیب طلاب به تحصیل با رویکرد تحقیق و پژوهش را از دیگر اهداف برگزاری جشنواره علامه طباطبایی در مدرسه عنوان کرد.

وی از برگزاری کارگاه مقاله نویسی در جهت تقویت نگارش آثار علمی، تقویت جشنواره علامه حلی، آشنایی طلبه ها با روش ها و تکنیک های مقاله نویسی خبر داد و گفت: شرکت کنندگان در این کارگاه 65 طلبه از پایه های اول تا پنجم بودند که برای هر پایه 3 جلسه یک ساعته برگزار و در مجموع هر پایه سه ساعت و درکل برای همه طلاب به مدت 15 ساعت این کارگاه برگزار شد./303/9456/ب1

ارسال نظرات