۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۹
کد خبر: ۵۰۱۶۵۷
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان خبر داد؛

رقابت اساتید حوزه خواهران لرستان در آزمون داوری مسابقات قرآن

معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان از برگزاری آزمون ویژه پذیرش اساتید داور در برگزاری مسابقات قرآنی حوزه خبر داد و گفت: در این آزمون ۱۵ نفر از اساتید حوزه با یکدیگر به رقابت پرداختند.
حوزه علمیه خواهران

سمیه عزیزی، معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: آزمون پذیرش داوران قرآن بین 15 نفر از اساتید حوزه های علمیه خواهران لرستان برگزار شد.

وی با بیان اینکه این آزمون در دو بخش کتبی و شفاهی برگزار شد، افزود: از بین شرکت کنندگان سه نفر برتر که امتیاز کافی را کسب کنند به عنوان داور در مسابقات قرآنی پذیرفته می شوند.

معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان هدف از برگزاری این آزمون را جذب و تربیت داور قرآن کریم خواند و گفت: پذیرفته شدگان در دوره های آموزشی صوت و لحن شرکت خواهند کرد.

وی از اهداف مهم برگزاری این آزمون و دوره های آموزشی را آشنایی مربیان با فنون داوری مسابقات و ارتقای سطح داوری رقابتهای قرآنی عنوان کرد.

عزیزی قرآن را چراغ هدایت دانست و افزود: ترویج و تبیین معارف قرآنی و انس بیشتر با قرآن لازمه جامعه امروز و هدایت نسل جوان است.

وی با اشاره به اینکه امروز نسل جوان جامعه ما مورد تهاجم فرهنگی غرب قرار دارند، خاطرنشان کرد: بصیرت افزایی و بصیرت بخشی بین این نسل در سایه رواج ارزشهای دینی و الهی راه مقابله با این هجمه ها است.

معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان با تأکید بر ضرورت تقویت انس بیشتر جوانان با قرآن، بیان کرد: با تقویت ایمان و بندگی می توان نسل جوان را به سمت ارزشها هدایت کرد و مسیر صحیح را به آنها آموخت./9459/۳۰۳/ب2

ارسال نظرات