۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۵
کد خبر: ۵۰۱۶۲۶
حجت الاسلام سپهر خبر داد؛

برپایی ده ها نمایشگاه کتاب و عکس همزمان با سالگرد ارتحال امام در خوزستان

حجت الاسلام سپهر از برپایی ده ها نمایشگاه کتاب و عکس و کنگره شعری در سطح استان خوزستان همزمان با سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) خبر داد.
گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)  در بیت امام (خانه پدری امام خمینی) در خمین

حجت الاسلام سیدلطف الله سپهر، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تسلیت فرا رسیدن ارتحال امام خمینی(ره)، ابراز داشت: امام خمینی(ره)، 15 خردادماه سال 42 را برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی عزای عمومی اعلام کرد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی دستگاه های دولتی و کمیته های تخصصی در زمینه سالگرد ارتحال امام، اظهار داشت: براساس جمع بندی های صورت گرفته بیش از 5 هزار برنامه از سویدستگاه های دولتی، هیأت های مذهبی، کانون های فرهنگی و پایگاه های مقاومت بسیج در سطح استان ساماندهی و برنامه ریزی شده است.

این مقام مسؤول گفت: به مناسبت ارتحال امام ده ها نمایشگاه کتاب و عکس و کنگره شعری در سطح استان برگزار خواهد شد و جام ورزشی رمضان با نام رمضان و امام خمینی نامگذاری می شود.

حجت الاسلام سپهر با بیان اینکه سازمان صدا و سیما برنامه های تولیدی مرتبط با ارتحال امام را مدنظر خواهد داد، عنوان داشت: برنامه ارتحال امام در 14 خرداد از ساعت 18 تا 20 در مصلای امام خمینی اهواز برگزار می شود و با توجه به عدم ارسال زائران به حرم مطهر، حضور پرشور مردم اهواز را برای نشان دادن اخلاص و ارادت به ساحت مقدس بنیانگذار جمهوری اسلامی خواهانیم.

وی اظهار داشت: در همه شهرستان ها و بخشداری های استان ستاد ارتحال امام تشکیل و برنامه های متنوعی را در حوزه شهری، روستایی و عشایری از سوی دستگاه های دولتی و مساجد و مراکز فرهنگی خواهیم داشت تا بتوانیم از چنین مناسبت هایی اندیشه امام را شایسته و بایسته به نسل کنونی و آینده منتقل کنیم./9456/۳۰۳/ب2

ارسال نظرات