۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸
کد خبر: ۵۰۱۶۲۳
با نظارت اوقاف و امور خیریه صورت می گیرد؛

اهدای بسته های افطاری به محرومان و زلزله زدگان خراسان رضوی

همزمان با ماه مبارک رمضان، طرح تهیه و اهدای بسته های افطاری خشک به محرومان و زلزله زدگان خراسان رضوی با نظارت اوقاف و امور خیریه این استان اجرا می شود.
سفره افطاری

حجت الاسلام محمد احمدزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، از اجرای طرح اهدای افطاری خشک به محرومان و زلزله زدگان این استان خبر داد و گفت: در کنار برنامه ضيافت الهي و افطاری ساده که همزمان با ماه مبارک رمضان در بقاع متبرکه و امامزادگان سراسر کشور برگزار می شود، امسال طرح تهیه افطاری خشک نیز به منظور کمک به نیازمندان و زلزله زدگان با همت خیران و نظارت اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی اجرا می شود.

وی، هزینه هر افطاری را مبلغ 5 هزار تومان اعلام و تصریح کرد: این طرح شامل اهدای یک سبد غذایی حاوی برنج ایرانی(5 کیلو)، ماکارونی(2 بسته)، نخود(یک کیلو)، لوبیا(یک کیلو)، عدس(یک کیلو)، سویا(نیم کیلو)، شکر(یک ونیم کیلو)، رب(دو قوطی) و خرما(یک جعبه) ویژه ماه مبارک رمضان است.

حجت الاسلام احمدزاده با اشاره به تهیه 150 بسته افطاری خشک طی سه روز نخست اجرای این طرح، پیش بینی کرد به یاری خداون متعال و همت خیران و واقفان، تا پایان ماه مبارک رمضان هزار کارتن سبد غذایی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال تهیه شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی خاطرنشان کرد: سنت نیکوی افطاری دادن به مؤمنان روزه دار همواره مورد تأکید پیامبر گرامی اسلام(ص) و ائمه اطهار(ع) بوده است و آثار و برکاتی همچون ثواب آزاد کردن یک بنده، آمرزش گناهان گذشته ی افطار دهنده و ایمنی از آتش جهنم دارد.

وی یادآور شد: علاقه مندان جهت مشارکت در این امر خداپسندانه می توانند کمک ها و نذورات خود را به شماره كارت 6037992230343008 بنام «افطاری ضیافت الهی» واریز کنند./302/930/ب1

ارسال نظرات