۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۵۰۱۵۵۱
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین خبرداد:

اعزام ۱۴۰۰ مبلغ و مبلغه به مناطق مختلف استان قزوین

حجت الاسلام نظری با اشاره به اعزام مبلغ به مناطق مختلف در ماه مبارک رمضان، گفت: بر این اساس حدود ۱۴۰۰ مبلغ و مبلغه به مناطق مختلف استان اعزام شدند.
حجت الاسلام نظری

حجت الاسلام عباس نظری، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به اعزام مبلغ به مناطق مختلف در ماه مبارک رمضان، گفت: بر این اساس حدود 1400 مبلغ و مبلغه به مناطق مختلف استان اعزام شدند.

وی در ادامه با اشاره به فضیلت ماه مبارک رمضان، گفت: رمضان ماه ضیافت و میهمانی خداوند متعال است، ماه رمضان در میان تمام ماه‌ها از فضیلت و ارزش بسیار زیادی برخوردار است، ماهی است که درهای بهشت باز می‌شود و درهای جهنم برای مدت یک ماه بسته می‎شود.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین در ادامه با اشاره به آماده‌سازی مساجد در جهت بهره‌مندی از ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: یکی از برنامه‌هایی که در مساجد در این ماه مبارک انجام گرفت، غبارروبی و عطرافشانی مساجد برای استقبال از این ماه پرفضیلت بود که این کار با همکاری نمازگزاران، هیأت امنای مساجد، ائمه جماعات و پایگاه‌های بسیج صورت گرفت.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های تهیه شده برای ماه مبارک رمضان از سوی مساجد استان، ابراز کرد: برگزاری جلسات آموزش قرائت قرآن و روخوانی، برگزاری جلسات تفسیر قرآن و بیان احکام و مسائل شرعی، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ گویی به شبهات دینی جوانان و مخاطبین، سخنرانی‌های ویژه ماه مبارک و راهپیمایی روز جهانی قدس از مهم‌ترین برنامه‌ها در ماه مبارک رمضان است.

وی در پایان گفت: همه باید تا جایی که امکان دارد از برکات معنوی و الهی این ماه که نصیب بندگان می‌شود استفاده کرده و برای خود توشه معنوی ذخیره کنیم، خداوند متعال در این ماه سرشار از رحمت و برکت توفیقات ویژه‌ای را نصیب بندگان خود می‌کند که امیدواریم ما هم بتوانیم از این توفیقات و الطاف بهره‌مند شویم./873/۳۰۳/ب۲

ارسال نظرات