۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۵۰۱۵۴۵

اعتراض فلسطینی‌ها به برگزاری نشست کابینه رژیم صهیونیستی زیر مسجدالاقصی

رییس کمیته اجرایی جنبش فتح تشکیل نشست هفتگی کابینه رژیم صهیونیستی در زیر دیوار ندبه را محکوم و تصریح کرد: تل‌آویو با این اقدام اعلام کرد که دنبال به تعطیلی کشاندن تلاش‌ها برای صلح است.
برگزاری جلسه کابینه رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی

به گزارش خبرگزاری رسا، پس از آنکه رژیم صهیونیستی جلسه هفتگی خود را در تونل حفر شده در زیر دیوار ندبه یا براق و در نزدیکی مسجدالاقصی تشکیل داد، «صائب عریقات» رییس کمیته اجرایی فتح به این موضوع واکنش نشان داد.

بر اساس گزارش وبگاه «العربی الجدید»، عریقات گفت: حکومت رژیم صهیونیستی با این اقدامات به دنبال تعطیل کردن تلاش‌های بین‌المللی در راستای رسیدن به توافق صلح است؛ وی در ادامه این اقدام را به شدت محکوم کرد.

وی تصریح کرد حکومت رژیم صهیونیستی با آغاز ماه رمضان و در پنجاهمین سال اشغال قدس خواست این پیام را به ملت ما و جامعه بین‌المللی برساند که نقض قانون بین‌الملل توسط این حکومت همچنان ادامه دارد.

عریقات تاکید کرد: رژیم صهیونیستی به عنوان یک نیروی اشغالگر، با این کارها دنبال تغییر وضعیت تاریخی و انضمام قدس اشغالی به شکلی ویژه است؛ اقدامی که مخالف قطعنامه‌ها سازمان ملل از جمله قطعنامه‌های شورای امنیت و مجمع عمومی و یونسکو می‌باشد وهمه آنها تاکید می‌کند قدس بخش لاینفک اراضی اشغالی فلسطین در سال 1967 است./۸۴۷/ب103/ف

منبع: فارس

ارسال نظرات