۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳
کد خبر: ۵۰۱۴۸۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی زنجان:

مبلغان دینی فرماندهان و سرداران قرارگاه جنگ نرم هستند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به ضرورت کارهای تبلیغی و اهمیت بسزای آن، گفت: امروز مبلغان جایگاه بسیار مهمی در جامعه داشته و آنها فرماندهان و سرداران قرارگاه جنگ نرم محسوب می شوند.
حجت الاسلام صفی یاری

حجت الاسلام مسعود صفی یاری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، با اشاره به فعالیت های تبلیغی این اداره کل در طول سال، اظهار داشت: تبلیغات اسلامی زنجان در مناسبت های سال، مبلغان را به مناطق مختلف استان زنجان اعزام کرده و فعالیت های خوبی هم در این زمینه اجرا می‌شود و خوشبختانه این مبلغان نسبت به اجرای برنامه های فرهنگی و دینی در مساجد روستایی و شهری مبادرت دارند.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت کارهای تبلیغی و اهمیت بسزای آن، گفت: امروز کار مبلغان مذهبی از اهمیت بسزایی برخودار است، چرا که مبلغان جایگاه بسیار مهمی در جامعه داشته و آنها فرماندهان و سرداران قرارگاه جنگ نرم محسوب می شوند.

این مقام مسؤول در ادامه با اشاره به لزوم تقویت روحیه دشمن شناسی در مبلغان دینی، گفت: مبلغان باید دشمن شناسی لازم را داشته و این امر را در خود تقویت کرده و جامعه را هم نسبت به توطئه ها و جنگ نرم دشمن آشنا کنند.

حجت الاسلام صفی یاری در ادامه با اشاره به لزوم آگاه سازی اذهان عمومی نسبت به جنگ نرم، اظهار داشت: امروز دشمن با جنگ نرم وارد عرصه شده و در این میان تمام مبلغان به ابزار و اطلاعات روز مجهز هستند و نسبت به آگاه سازی افکار عمومی فعالیت می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان در ادامه با اشاره به ظرفیت های بالای زنجان در امور فرهنگی، تأکید کرد: باید کمبود روحانی در استان زنجان حل شود، چرا که این استان ظرفیت ها و پتانسیل های تبلیغی خوبی دارد که باید از این فرصت به خوبی استفاده شود.

وی در ادامه با اشاره به لزوم شناسایی آسیب های اجتماعی منطقه محل حضور مبلغ، گفت: مبلغان موظف هستند آسیب های اجتماعی رایج در منطقه استقرار خود را شناسایی و با ارائه راهکارهای اسلامی در صدد کاهش یا رفع آن ها برنامه ریزی و مدیریت کنند.

این مقام مسؤول در پایان با اشاره به تهاجم همه جانبه فرهنگی از سوی دشمنان، خاطرنشان کرد: مبلغان نیز باید با عزمی راسخ و آگاه به مسائل دینی، اعتقادی و سیاسی در سنگر جنگ نرم با دشمن مبارزه کنند./949/۳۰۲/ب2

ارسال نظرات