۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳
کد خبر: ۵۰۱۴۷۱
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان:

شیخ عیسی قاسم مهمترین سنگر معنوی ملت بحرین است

حجت الاسلام سپهر با اشاره به قداست معنوی و جایگاه الهی مرجعیت در آموزه های مذهب تشیع، گفت: شیخ عیسی قاسم مهمترین سنگر معنوی ملت بحرین است.
حجت الاسلام سید لطف الله سپهر، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان

حجت الاسلام سید لطف الله سپهر، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تسلیت هتک حرمت به ساحت مرجعیت شیعه در بحرین، خاطرنشان کرد: مرجعیت شیعه در آموزه های دینی ما از قداست معنوی و جایگاه الهی و به عنوان تالی امام معصوم غایب برخوردار است و اهانت به مرجعیت تقلید در جهان تشیع گناهی بزرگ و در حد اهانت، بی احترامی و نامهربانی به ائمه اطهار(ع) است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه آغاز تأسیس انقلاب اسلامی در پی اهانت روزنامه رژیم شاهنشاهی به ساحت امام خمینی(ره) به عنوان مرجعیت شیعه در ایران صورت گرفت، اظهار داشت: امیدوارم همانطور که انقلاب اسلامی با محوریت مرجعیت تقلید به سرانجام رسید، انقلاب ملت مظلوم و مقاوم بحرین با محوریت، مدیریت و رهبری مرجعیت تقلید به سرانجامی مبارک برسد.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه اهانت به شیخ عیسی قاسم جای تسلیت و تعزیت دارد، افزود: مراجع تقلید برای حفظ و قداست شأنیت مرجعیت تقلید اقدام درخور شأنی انجام دهند کما اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در حمایت از شیخ عیسی در مراکز بسیاری از استان ها تظاهرات مردمی مبنی بر محکومیت حرکت ددمنشانه وهابی ـ صهیونیستی، آمریکایی آل خلیفه انجام داد.

حجت الاسلام سپهر ادامه داد: تاریخ ثابت کرده است حکام کشورهای حاشیه خلیج فارس برای حفظ و استمرار حاکمیت و مدیریت نامشروع خود از قدرت های دنیا اثر می پذیرند و به نحوی نوچه های فکری و تأمین کننده مایحتاج اقتصادی غرب در چند دهه احیر هستند.

وی خوش خدمتی حکام حاشیه خلیج فارس به غرب را مایه خواری، شرم، نکبت و خواری جهان اسلام دانست و گفت: وابستگی و سرسپردگی بیش از حد آل سعود به غرب و آمریکا را آنجا شاهد هستیم که دختر و همسر رییس جمهور آمریکا در دیدار با پاپ اصول معنوی مسیحیت را رعایت کردند اما در هنگام ورود به جایگاه مقدس مسلمانان شأنیت و احترامی برای آموزه های اسلامی قائل نشدند.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با بیا اینکه آل سعود با سرسپردگی؛ خواری، زبانی و بی اعتنایی به آموزه های دینی و قانونی را در برابر رییس جمهور با پیشینه فساد و بدنامی آمریکا خرید، عنوان داشت: سفر ترامپ نه تنها در تأمین سلاح های وهابیت و تروریست های آدمکش تأثیر داشت بلکه دیکته ای از سیاست های اجرایی است که توان انجام مستقیم آنها را ندارد و به وسیله حکام مرعوب کشورهای منطقه انجام می شود.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه تعرض به اندیشه و اعتقادات مردم شیعه بحرین و مرجعیت به عنوان مهمترین سنگر معنوی سیاست اجرا شده نوچه های ترامپ است، افزود: خروجی چنین اقدامی برای اسلام و شیعه مبارک خواهد بود و آغازی است که پایان آن نابودی حکومت دست نشانده آل خلیفه می شود./۹۴۵۶/۳۰۲/ب2

ارسال نظرات