۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۱
کد خبر: ۵۰۱۳۹۵
عضو ارشد حزب الله:

سازنده تروریسم به مقاومت اسلامی اتهام تروریستی می‎زند

مسؤول دفتر حزب الله در بقاع لبنان تأکید کرد که آمریکا که سازنده تروریسم است به مقاومت اسلامی اتهام تروریستی بودن می‌زند.
محمد یاغی عضو ارشد حزب الله لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، محمد یاغی مسؤول دفتر حزب الله در منطقه بقاع لبنان در پیامی به مناسبت ماه مبارک رمضان، سالروز اخراج اشغالگران صهیونیستی از خاک این کشور در سال 2000 را تبریک گفت و افزود: این پیروزی حاصل تلاش نیروهای مجاهد، خون های پاک و ایستادگی قاطع ملت فداکار در کنار نیروهای قهرمان مقاومت بدست آمد. 

وی تصریح کرد: برای اولین بار از سال 1948 و اشغال فلسطین تا سال 2000 بود که شکست قاطعی بر دشمن صهیونیستی تحمیل شد؛ رژیمی که همواره به تجاوز می پرداخت و به ظلم و ستم و تجاوز و جنایت و طاغوت علیه ملت های لبنان و فلسطین شهرت یافته بود.

محمد یاغی اظهار داشت: مواضع اخیر آمریکا در قبال مقاومت به هیچ وجه جدید نیست و از سال 1982 و تشکیل مقاومت شاهد این دشمنی ها بودیم.

عضو ارشد حزب الله ادامه داد که ما از سوی دشمنان به تروریستی بودن متهم هستیم چرا که در برابر دشمن صهیونیستی تروریست ایستاده ایم و به جنگ رژیم می پردازیم که سرزمین ما را غصب کرده و به جنایت علیه ملت می پردازد.

وی با اشاره به اینکه این اتهامات نمی تواند واقعیت ها را تغییر دهد، خاطرنشان ساخت: این دولت آمریکاست که تروریسم را ساخت و اذعان هیلاری کلینتون وزیر خارجه آمریکا بر این مساله تأکید دارد./980/ب903/د

ارسال نظرات