۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۱
کد خبر: ۵۰۱۳۹۰
امام جمعه بدگام کشمیر:

سرنگونی آل‌خلیفه به ضرر آمریکا و اسرائیل است

رییس انجمن دینی شیعیان کشمیر هدف استکبار جهانی از سرکوب ملت بحرین را تأمین مصالح آمریکا و اسرائیل عنوان کرد.
حجت الاسلام  سید حسن کشمیری

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید حسن کشمیری امام جمعه بدگام کشمیر، فرارسیدن ماہ مبارک رمضان را به مسلمانان جھان به ویژہ مردم کشمیر تبریک گفت و ابراز داشت: ما باید از ماه مهمانی خدا و سفره الهی به خوبی استفاده و زندگی خود را برای یک سال در برابر خطرات شیطانی بیمه کنیم.

این روحانی کشمیری با تاکید بر اینکه ماہ مبارک رمضان ماہ تزکیه و محاسبه نفس است افزود: سران اسلامی به ویژہ عربستان در این ماہ عملکرد خود را مورد بازبینی قرار دھند و به جای استفادہ از سیاست ھای تخریبی در جوامع اسلامی، سیاست ھای تعمیری را بکار گیرند.

وی نسبت به تشویق افسران شرکت کننده در سرکوب مردم کشمیر از سوی دولت هند واکنش نشان داد و گفت: جنایت ھای ارتش ھند در خاک کشمیر و استفادہ از انقلابیان به عنوان سپر انسانی، ھرگز از یاد و خاطرہ ملت کشمیر نخواھد رفت.

حجت الاسلام کشمیری حمله نیروھای آل خلیفه به بیت آیت اللہ شیخ عیسی قاسم و سرکوب مردم بی گناہ بحرین را به شدت محکوم کرد و خاطرنشان ساخت: تاریخ نشان می دھد که با سرکوب، کشتار و اسارت نمی توان جلوی خواسته ھای یک ملت را گرفت.

وی پیروزی را از آن ملت بحرین دانست و تاکید کرد: برچیدہ شدن نظام پادشاھی در بحرین و برپایی یک دولت جمھوری به ضرر آمریکا، اسرائیل و دیگر قدرت ھای استکباری است به ھمین سبب آل خلیفه از پشتوانه ابرقدرت ھا برخوردار است./988/ب۹۰۲/د

ارسال نظرات