۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۵۰۱۳۱۹
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

نسل جوان را انقلابی تربیت کنید

آیت الله مجتهد شبستری با تأکید بر توجه به حفظ روحیه انقلابی در نسل جوان کشور، گفت: فرزندان خود را انقلابی به بار آورید و با یادآوری زحمات و تلاش‌های گذشتگان انقلاب، آنها را در این مسیر یاری کنید.
آیت الله مجتهد شبستری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری، نماینده مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار جمعی از ایثارگران، جانبازان و روحانیت استان با تأکید بر حفظ میراث گذشتگان انقلاب برای فرزندان، اظهار داشت: نسل جوان امروز را باید بیش از گذشته مورد توجه قرار داد.

وی با تأکید بر توجه به حفظ روحیه انقلابی در نسل جوان کشور، ادامه داد: فرزندان خود را انقلابی به بار آورید و با یادآوری زحمات و تلاش‌های گذشتگان انقلاب، آنها را در این مسیر یاری کنید، دشمن از همین روحیه انقلابی نسل جوان ما هراسان است و لازم است آنها را در برابر تهاجمات فرهنگی دشمن بیمه کرد.

امام جمعه سابق تبریز با بیان اینکه امروز دشمن با تمام توان خود وارد عرصه مبارزه با جمهوری اسلامی ایران شده است و بیش از همه جوانان را مورد این همجه خود قرار داده است، گفت: نباید طوری باشد که توطئه‌های دشمنان سبب شود تا مردم نسبت به مسائل انقلاب و ولایت فقیه دلسرد شوند.

وی با اشاره به پیشتازی استان در صحنه های انقلابی و حمایت بی نظیر از ولایت فقیه، تصریح کرد: مردم آذربایجان همیشه با تمام قدرت در صیانت از انقلاب و ولایت فقیه حاضر بودند و نه تنها در 8 و 9 دی سال 88 حماسه آفریدند، در دیگر برهه های حساس نیز حضوری انقلابی از خود به نمایش گذاشتند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: هر جا نیاز بود مردم آذربایجان حضور یافتند و به فرامین رهبر انقلاب لبیک گفتند و هر وقت خواستیم که حاضر باشند دریغ نکردند و برای انقلاب و ولایت فقیه جهت دفع توطئه دشمنان ایستادند و دشمن را مأیوس کردند.

وی با بیان اینکه لازم است مردم آذربایجان همین روحیه ایثار در مسیر آرمان‌های انقلاب که در شما متجلی است را حفظ کنند، بیان داشت: پشتیبان ولایت فقیه باشید و هر جا لازم شد حضوری انقلابی از خود به نمایش بگذارید تا کشور و انقلاب بیش از گذشته در مسیر آرمان‌ها حرکت کند.

گفتنی است، در پایان این دیدار لوح تقدیری از طرف جامعه ایثارگران استان آذربایجان شرقی برای تجلیل از خدمات آیت الله محسن مجتهد شبستری در طول 22 سال حضور مجاهدانه در استان به وی اعطا شد و از خدمات ارزشمند وی تقدیر به عمل آمد./854/۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات